| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
darmcdoman MK 7 - 1.8 TD Opole | 2005-05-26 00:09:53 Nie chce Cie straszyc, ale 5500 to zdecydowanie za duzo dla 1.8TD,
ksiazka podaje, ze 5150 (z drobnym marginesem). Pompe i wtryski musisz sprawdzic na stole probierczym. Zwroc uwage na stan membrany tloczacej w pompie i zawor w pompie sterujacy turbina. Czytalem, ze ciekniecie membranki tego zaworu moze wtloczyc dodatkowe paliwo do turbiny i wtedy wiesz co sie stanie. Silnik tak sie rozkreci, ze tloki wyjda gora (i nie tylko) Jak pompa zostanie dobrze sprawdzona i problem nie ustapi, bierz sie za sprawdzenie turbiny. Jesli nie widac wyciekow na uszczelkach przy turbinie, to jeszcze nie znaczy, ze uszczelnienie wirnika turbiny nie puszcza. Odsylam do postow forumowicza: Mariobros, tam poczytasz jakie sa konsekwencje zwlekania z naprawa. Informuj, o postepach w sprawie. Trzymam kciuki za diagnostyke, oby to jednak jakis drobiazg. |