22 Grudziądzki rajd samochodowy- III runda MOB (19.06.2005)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
WSTĘP

Konkursowa Jazda Samochodowa zostanie przeprowadzona zgodnie z postanowieniami Międzynarodowego Kodeksu Sportowego, w części nie dotyczącej sportu kwalifikowanego, Regulaminu Ramowego Konkursowej Jazdy Samochodowej na rok 2005, Ustawy „Prawo
o Ruchu Drogowym RP” i niniejszego regulaminu uzupełniającego.

PROGRAM IMPREZY

Zamknięcie listy zgłoszeń 19.06.2005r. godz. 9.15
Odbiór administracyjny 19.06.2005r. godz. 9.30
Badanie kontrolne BK-1 19.06.2005r. godz. 7.30 – 9.30
Pierwsze posiedzenie ZSS 19.06.2005r. godz. 9.00
Publikacja listy załóg dopuszczonych do startu 19.06.2005r. godz. 9.45
Odprawa uczestników 19.06.2005r. godz. 9.45
Start 19.06.2005r. godz. 10.30
Meta 19.06.2005r. godz. 14.00
Badanie kontrolne BK-2 19.06.2005r. godz. 14.00
Opublikowanie końcowej klasyfikacji
prowizorycznej 19.06.2005r. godz. 17.00
Rozdanie nagród 19.06.2005r. godz. 17.00

1.USTALENIA OGÓLNE

1.1 Miejsce i termin imprezy
Impreza odbędzie się w dniu 19 czerwca 2005r. w Grudziądzu.
Start – godz. 10.30
Meta – godz. 14.00
1.2 Nazwa i ranga imprezy
Konkursowa jazda Samochodowa „XXII Grudziądzki Rajd Samochodowy”
„IV Samochodowy Rajd Nissana” zaliczana jest do:
- Mistrzostw Okręgu Bydgoskiego PZM
1.3 Numer wizy ZO PZM
Numer wizy OKSS/008/KS/05 wydana 09.05.2005
1.4 Lokalizacja Biura
Biuro do dnia 18.06.2005r. znajdować się będzie w siedzibie Delegatury AT
w Grudziądzu Plac Niepodległości 8 tel. 46-218-22
W dniu 19 czerwca 2005r. od godz. 7.00 w siedzibie OZDG PZM Zakład Nr 2
ul. Kościuszki 25/27Salon i Serwis Samochodów Nissan.
1.5 Lokalizacja startu, mety, parku zamkniętego
Start, meta oraz park zamknięty na terenie OZDG PZM ul. Kościuszki 25/27 Salon i Serwis
Samochodów Nissan.
1.6 Charakterystyka
Impreza zostanie przeprowadzona w ciągu jednego dnia i składa się z jednego etapu
oraz z 3 sekcji. Na trasie zlokalizowano 16 prób sprawnościowych oraz 2 PKC .
Nawierzchnia trasy : asfalt, szuter, beton, bruk
Długość trasy: ok. 60 km
Trasa imprezy jest obowiązkowa i została opisana w książce drogowej.
Regulamin Konkursowej Jazdy Samochodowej
- 3-

2. ORGANIZACJA
2.1 Nazwa organizatora
Delegatura Automobilklubu Toruńskiego w Grudziądzu
2.2 Adres
Pl. Niepodległości 8 86-300 Grudziądz
2.3 Zespół Sędziów Sportowych stopień i nr licencji

Przewodniczący ZSS Jerzy Garczyński P - 149/00
Członek ZSS Kazimierz Melwiński P – 148/00
Członek ZSS Edward Gruszecki P 567/02

2.4 Osoby oficjalne

Dyrektor imprezy Elżbieta Brudecka M 39/00
Asystent Dyrektora Eugeniusz Brudecki O 608/02
Biuro Andrzej Jasiński O 85/81
Komisja Obliczeń Marcin Woźniak
Odpowiedzialna za kontakty
z uczestnikami Marzena Aniołowska
Badania Kontrolne Wojciech Andrzejczak O 282/92
Park zamknięty Wojciech Andrzejczak
Kierownicy prób: Klemens Andrzejczak O 67/95
Grzegorz Andrzejczak O 261/90
Michał Andrzejczak O 273/91
Krzysztof Aniołowski O 616/03
Edmund Balicki O 285/92
Patryk Brudecki O 462/99
Dariusz Aniołowski O 615/03
3. ZGŁOSZENIA
3.1 Załoga

3.1.1 Załogę stanowią wyłącznie dwie osoby, określani jako kierowca i pilot.
Kierowca musi mieć prawo jazdy , a pilot ukończone 17 lat.
3.1.2 Kierowca nie może posiadać jakiejkolwiek „licencji kierowcy sportów
samochodowych” w rozumieniu przepisów Polskiego Związku Motorowego.
3.1.3 Pilot nie może prowadzić samochodu podczas imprezy. W przypadku
stwierdzenia prowadzenia samochodu przez pilota , załoga zostanie wykluczona.

3.2 Obowiązki załogi
Do członków załogi należy:
3.2.1 Obecność na odprawie uczestników
3.2.2 Przejazd trasy imprezy z pobraniem wiz na wszystkich próbach, PKC
w podanej przez organizatora kolejności i kierunku zgodnym z książką
drogową.
3.2.3 Umieszczenie karty identyfikacyjnej widocznej przez prawą tylną szybę.
3.2.4 Odbycie wszystkich prób zręcznościowych w zapiętych pasach bezpieczeństwa,
zapiętych kaskach ochronnych, z włączonymi światłami mijania i zamkniętymi
szybami. Nieprzestrzeganie powyższych przepisów pociągnie za sobą karę
do wykluczenia włącznie.




[ wiadomość edytowana przez: bizer_trikolor dnia 2005-05-30 18:30:51 ]
  
 
part II

3.3 Procedura zgłoszeń
3.3.1 Zgłoszenia będą przyjmowane pocztą elektroniczną do dnia 17.06.2005r.
do godz. 15.00
e-mail: automobilklub@kujpom.pl
oraz w dniu imprezy w biurze od godz. 7.00 – 9.15
Oryginał zgłoszenia musi być podpisany przez obydwu członków załogi
złożony w biurze imprezy.
3.3.2 Organizator ma prawo nie przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.
3.3.3 Przez fakt podpisania zgłoszenia załoga przyjmuje do wiadomości, że startuje
w imprezie na własną odpowiedzialność i zrzeka się wszelkich praw
do odszkodowań za straty wynikłe podczas imprezy. Zrzeczenie to dotyczy
FIA, PZM, organizatora, osób oficjalnych występujących w imprezie i innych
uczestników.

3.4 Maksymalna ilość uczestników
3.4.1 Maksymalna liczba startujących załóg: 50
3.4.2 W przypadku zgłoszenia się więcej niż 50 załóg o przyjęciu decydować będzie
kolejność wpływu zgłoszeń do biura imprezy.

3.5 Pojazdy dopuszczone
Wszystkie samochody zgłoszone do imprezy muszą posiadać ważne dokumenty
uprawniające do poruszania się po drogach publicznych i spełniać wymogi
regulaminowe KJS tj. do udziału w imprezie dopuszcza się wyłącznie samochody
osobowe w rozumieniu „Prawa o Ruchu Drogowym” lub osobowo-towarowe
na bazie podwozia samochodu osobowego.

3.6 Podział na klasy
3.6.1 Podział na klasy będzie obowiązywał zgodnie z Regulaminem Ramowym
w Konkursowych Jazdach Samochodowych.
klasa 1 samochody maki Fiat 126p o pojemności do 652 ccm
klasa 2 o pojemności do 903 ccm
klasa 3 o pojemności powyżej 903 ccm do 1300 ccm
klasa 4 o pojemności powyżej 1300 ccm do 1600 ccm
klasa 5 o pojemności powyżej 1600 ccm
3.6.2 Samochody posiadające silnik z turbodoładowaniem zostaną dopuszczone
w klasie pojemnościowej wynikającej z pomnożenia nominalnej pojemności
silnika.
- z zapłonem ZI x współczynnik 1,7
- z zapłonem ZS (diesel) x współczynnik 1,5
3.6.3 Klasę stanowi każda zakwalifikowana ilość samochodów.
3.6.4 Ostateczny podział na klasy określa lista startowa KJS , zatwierdzona przez ZSS.

3.7 Wpisowe, wpłaty, zwroty
3.7.1 Wysokość wpisowego wynosi 70 zł (załoga zrzeszona) i 140 zł (załoga niezrzeszona).
3.7.2 W przypadku odmowy przyjęcia reklamy dodatkowej organizatora załoga
by zostać dopuszczoną do startu musi zapłacić organizatorowi dodatkowo 100 zł.
3.7.3 Wpłaty wpisowego przyjmowane będą gotówką w czasie odbioru dokumentów
w biurze imprezy.
3.7.4 Zwrot wpisowego może nastąpić w przypadku odwołania KJS lub w przypadku
nie przyjęcia zgłoszenia.
Regulamin Konkursowej Jazdy Samochodowej
- 5-
4. UBEZPIECZENIE
4.1 Kierowcy uczestniczący w imprezie muszą posiadać obowiązkowe ubezpieczenie
OC i NW.
4.2 Organizator nie przyjmuje na siebie odpowiedzialności za szkody i straty
w stosunku do załóg i ich sprzętu, jak również spowodowanych przez nie
w sposób pośredni lub bezpośredni szkód w stosunku do osób trzecich i ich mienia.

5. NUMERY IDENTYFIKACYJNE
5.1 Tablice
Tablica „rajdowa” (jeśli jest dostarczona przez organizatora) musi być umocowana
na masce przedniej samochodu.
5.2 Numery startowe
Numery startowe dostarczone przez organizatora załoga musi umieścić na przednich,
bocznych drzwiach samochodu. Brak numeru podczas trwania imprezy spowoduje
karę do wykluczenia włącznie.
5.3 Karta identyfikacyjna
Podczas imprezy, wewnątrz pojazdu musi być umieszczona karta identyfikacyjna
widoczna przez prawą, tylną, boczną szybę, zawierająca numer startowy, aktualne
informacje o członkach załogi ,ich fotografie oraz podpisy. Brak tej karty może
spowodować nałożenie kary aż do wykluczenia włącznie.

6. Badania administracyjne
6.1 Miejsce i czas
Siedziba OZDG PZM Zakład Nr 2 ul. Kościuszki 25/27 Salon i Serwis Samochodów
Nissan godz. 7.00 – 9.30
6.2 Dokumenty do okazania
- prawo jazdy kierowcy
- ubezpieczenie OC i NW
- dowód rejestracyjny samochodu z ważnymi badaniami technicznymi
- aktualne fotografie kierowcy i pilota
- pisemna zgoda właściciela w przypadku korzystania z samochodu nie będącego
własnością kierowcy ani pilota.

7. BADANIA KONTROLNE
7.1 Miejsce i czas
Siedziba OZDG PZM Zakład Nr 2 ul. Kościuszki 25/27 Salon i Serwis Samochodów
Nissan godz. 7.30 – 9.30
Spóźnienie na BK-1 powyżej 15 minut powoduje wykluczenie załogi z KJS.
7.2 Wymagania dodatkowe zgodne z załącznikiem 5 Regulaminu Ramowego.

8. ODPRAWA UCZESTNIKOW
8.1 Miejsce i czas
Siedziba OZDG PZM ul. Kościuszki 25/27 Salon i Serwis Nissana godz. 9.45

9. START
9.1 Czas i miejsce opublikowania listy startowej
Siedziba OZDG PZM ul. Kościuszki 25/27 godz. 9.45
9.2 Oficjalny start
Stary Rynek godz . 10.30
Start załóg wg. listy startowej w odstępach dwuminutowych.


Regulamin Konkursowej Jazdy samochodowej
-6-
10. PRZEBIEG IMPREZY
10.1 Wymiana kart drogowych
Karta drogowa na sekcję pierwszą wydana będzie wraz z dokumentami w biurze
imprezy.
Kolejne karty drogowe wymieniane będą na poniższych punktach kontroli czasu.
Sekcja 2 : PKC 1 Przegrupowanie
Sekcja 3 : PKC 2 Przegrupowanie

10.2 Wcześniejszy wjazd na zakończenie etapu.
Nie zezwala się na wcześniejszy wjazd na metę etapu.

11.NAGRODY
11.1 Rozdanie nagród
OZDG PZM Zakład nr 2 Salon i Serwis Samochodów Nissan ul. Kościuszki 25/27
godz. 17.30
11.2 Nagrody: Puchary za miejsca 1-3 w klasie.

12. BADANIA KONTROLNE KOŃCOWE – według uznania organizatora
13.PROTESTY
13.1 Termin składania
Protesty i zażalenia w sprawach wykroczeń regulaminowych mogą być składane
do Dyrektora wyłącznie na piśmie w terminie 30 minut od chwili opublikowania
wyników prowizorycznych.
Protesty dotyczące ostatecznej klasyfikacji i protesty zbiorowe nie będą przyjmowane.
13.2 Kaucja
Do protestu musi być dołączona kaucja , która wynosi 100% podstawowego
wpisowego. Kaucja podlega zwrotowi w przypadku uznania protestu. Protest
będzie rozpatrzony przez ZSS.
13.3 Odwołanie
Wszelkie odwołania od decyzji ZSS Konkursowej Jazdy samochodowej mogą być
składane wyłącznie do OKSS PZM przy zachowaniu trybu odwołań zgodnego
z Międzynarodowym Kodeksem Sportowym rozdział XIII punkt 182 ( w części
nie dotyczącej Sportu Kwalifikowanego).

14. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Organizator zastrzega sobie prawo do właściwej interpretacji niniejszego regulaminu,
wydawania instrukcji dodatkowych oraz komunikatów, stanowiących integralną część
regulaminu uzupełniającego jak również do całkowitego odwołania KJS.



Grudziądz 09 maja 2005r. Dyrektor KJS

Elżbieta Brudecka

Zatwierdzono przez:
Wiza OKSS?008/KS/05
z dnia 09.05.2005
Przewodniczący OKSS przy ZO PZM
w Bydgoszczy
Krzysztof Studziński
  
 
pewnie jak zwykle na Grudziądzkim będą się czepiać jeśli załoga nie będzie miała swoich zdjęć do karty drogowej... wiec radzę wziąć... albo zrobić sobie na miejscu (ostatnio była taka możliwość )
  
 
Cytat:
2005-05-30 18:38:39, Dakatsu pisze:
pewnie jak zwykle na Grudziądzkim będą się czepiać jeśli załoga nie będzie miała swoich zdjęć do karty drogowej... wiec radzę wziąć... albo zrobić sobie na miejscu (ostatnio była taka możliwość )


uuuuuuu
ty najpierw zmień fotke przy niku bo nieaktualne już jest


jakby co to jest regulamin do zassaniaTU

[ wiadomość edytowana przez: bizer_trikolor dnia 2005-05-30 18:52:02 ]
  
 
zmieńcie date w tytule!! bo jest sprzeczna z regulaminem
rejs zarzuć klamerke do czasu rajdu
  
 
Cytat:
2005-05-30 22:18:36, KASIACZEK pisze:
zmieńcie date w tytule!! bo jest sprzeczna z regulaminem rejs zarzuć klamerke do czasu rajdu


data jest dobra bo rajd jest przełożony z 12 na 18 czerwca w związku z wyjazdem furiatów na rajd polski do mikołajek

i żadnych klamerek!!!!!!!!!!!!!
w sumie fakt
jak zmienić tutuł?? z 18 na 19 czerwiec??


[ wiadomość edytowana przez: bizer_trikolor dnia 2005-05-30 22:31:23 ]
  
 
Cytat:
2005-05-30 22:30:17, bizer_trikolor pisze:
data jest dobra bo rajd jest przełożony z 12 na 18 czerwca w związku z wyjazdem furiatów na rajd polski do mikołajek i żadnych klamerek!!!!!!!!!!!!! w sumie fakt jak zmienić tutuł?? z 18 na 19 czerwiec?? [ wiadomość edytowana przez: bizer_trikolor dnia 2005-05-30 22:31:23 ]


klamerka do podwieszenia chyba by się jednak przydała co??bo didżejajojo już nie ma (chyba)
no a z datą to chyba jednak ja mam racje
  
 
Cytat:
2005-05-30 22:40:36, KASIACZEK pisze:
klamerka do podwieszenia chyba by się jednak przydała co??bo didżejajojo już nie ma (chyba) no a z datą to chyba jednak ja mam racje


aa klamerka
mysłąem o bloku już
  
 
Temat został naprawiony.

Cytat:
2005-05-30 22:18:36, KASIACZEK pisze:
(...) rejs zarzuć klamerke do czasu rajdu


Czy tu jest jakaś nieprzyzwoita propozycja w podtekście?



[ wiadomość edytowana przez: Race_D dnia 2005-05-31 00:00:36 ]
  
 
wie ktos jak wyrwac proby ?
  
 
zaplacic i odebrac itinerer, ktory znajac zycie bedzie gotowy moze z 2 dni przed rajdem.
  
 
ma ktos próby z zeszłego roku??
chciałbym se looknąc co oni tam stawiają bo nigdy w grudziadzu nie byłem.
zebym wiedział czego sie spodziewac
  
 
ja sie zapytam pilota, powinien miec z zeszlego roku proby
ale to troche potrwa bo nie mam z nim teraz kontaktu na codzien
jak bede mial to dam znac
  
 
Ja próby z zeszłego roku gdzieś miałem, ale chyba wywaliłem. Jak ktoś pamięta grupę trabantów, to ja w jednym byłem pilotem - w tym który padł definitywnie pół kilometra przed Grudziądzem a dojechał z Poznania
  
 
pamietamy tego trabiego

a tak na marginesie... czemu już Trabanty nie startuja?
  
 
Cytat:
2005-06-02 08:28:22, Dakatsu pisze:
pamietamy tego trabiego a tak na marginesie... czemu już Trabanty nie startuja?


własnie w zeszłym roku były a tera ni ma a to fajowe autko jest i ludziska sie cieszą jak widzą traba na osie

dalej wracac na odcinki!!
  
 
Z tamtych trzech biorących udział w zeszłym roku na chodzie jest już tylko jeden. Od czasu do czasu jeździ w rajdach, ale bliżej Poznania. Trabi i tak pójdzie jednak w odstawkę bo jego właściciel ma masę nowych projektów - m.in. DF pickup z dłubanym silnikiem 2.0 DOHC
  
 
Cytat:
2005-06-02 20:28:50, Phobos pisze:
Z tamtych trzech biorących udział w zeszłym roku na chodzie jest już tylko jeden. Od czasu do czasu jeździ w rajdach, ale bliżej Poznania. Trabi i tak pójdzie jednak w odstawkę bo jego właściciel ma masę nowych projektów - m.in. DF pickup z dłubanym silnikiem 2.0 DOHC



to byscie sie chociaż w sierpniu wybrali do nas na eliminacje rsmt.
jest u nas taki cc w klasie drugiej któremu trza dokopać

toruńczycy wiedzą o kogo chodzi (900 abarth)
  
 
niejaki Wesołowski ą ę bulkę przez bibułkę. koles totalnie niegrozny i smieszny w tym co mowi (ze zimowka na suchym asfalcie lepiej mu trzymala niz letnia )

ale ubaw przynajmniej jest
  
 
Cytat:
2005-06-03 13:31:06, ZoLt4R pisze:
niejaki Wesołowski ą ę bulkę przez bibułkę. koles totalnie niegrozny i smieszny w tym co mowi (ze zimowka na suchym asfalcie lepiej mu trzymala niz letnia ) ale ubaw przynajmniej jest



dlatego fajnie by było jakby go ktoś objechał trabem
to by dopiero był

a ten abarth to chyba mu uciekł z silnika