Starlet 2 czy starlet 3 do rajdow, co wy na to?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Co sadzicie o starletce wersji 2 czy bardziej nadaje sie na rajdowke od wersji 3 ? Pytam bo widze z opisu tych wersji ze model 2 był mocniejszy (12V) bo miał nawet 82 km a mase pomiedzy 790 a 845-chyba z automatem a wiec bez blizej 800kg . natomiast wersja 3 z 16V ma 75km a 910kg poza tym rozstaw osi jest taki sam zawieszeie podobne a rozstaw kół tylkonieznacznie inny ale dystanse załatwiaja sprawe wiec ktory ?
Co powiecie o motorze 12V a motorze 16V wiem ze niektore starsze typy silnikow sa lepsze od nowszych jak np z silnikiem 12v1250 fiata punto jest mocniejszy od 16V standardowego nie sporting a do tego uznawany jest za najlepszy fiatowski silnik benzynowy-ponoc 16v nie umywa sie do niego czy tak jest tez w przypadku starletki czy jednak toyota idzie tutaj zawsze do przodu?
Ktos z was budował lub miał kontakt z rajdowa starletka?
i jeszce jedno wie ktos do kiedy była homologowana druga wersja starletki bo trzecia ma wazna homologacje do 2006+
pozdrawiam
ps jak z awaryjnoscia znaczy wytrzymałoscia starletki na ciezsze proby?

[ wiadomość edytowana przez: gryzli dnia 2005-06-02 10:24:28 ]
  
 
Witam.

Chyba nie ma nikogo u nas kto "rajduje" starletki.... marcinstarletka siedzi w starletkach, a przynajmniej w jednej, więc moze On coś pomoże.

Ja od siebie tylko tyle, ze starletki 2 traktowane po cywilnemu to nie do zdarcia.
Czemu auta tracą homologację z wiekiem? Co jej brak oznacza?

Pozdrawiam
  
 
Witaj Gryzli co do "rajdowania" starletek to za wiele Ci nie pomogę, bo takowej wiedzy jeszcze nie posiadam.

Tu masz stronke gościa co swoją P9 nieźle podkręcił: P9
Jedo nick na takim Forum to: dEF

Spróbuj się z nim skontaktować może on Ci coś powie więcej.

Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2005-06-02 10:21:36, gryzli pisze:
Co sadzicie o starletce wersji 2 czy bardziej nadaje sie na rajdowke od wersji 3 ? Pytam bo widze z opisu tych wersji ze model 2 był mocniejszy (12V) bo miał nawet 82 km a mase pomiedzy 790 a 845-chyba z automatem a wiec bez blizej 800kg . natomiast wersja 3 z 16V ma 75km a 910kg poza tym rozstaw osi jest taki sam zawieszeie podobne a rozstaw kół tylkonieznacznie inny ale dystanse załatwiaja sprawe wiec ktory ? Co powiecie o motorze 12V a motorze 16V wiem ze niektore starsze typy silnikow sa lepsze od nowszych Ktos z was budował lub miał kontakt z rajdowa starletka? i jeszce jedno wie ktos do kiedy była homologowana druga wersja starletki bo trzecia ma wazna homologacje do 2006+ pozdrawiam ps jak z awaryjnoscia znaczy wytrzymałoscia starletki na ciezsze proby?


Z tymi mocami jest bardzo różnie, generalnie wersje niemieckie i wschodnioeuropejskie miały ponoć 75 KM, ale i tak dostawały od fabryki z 5 jeszcze Wersje z innych krajów Europy miały te 80 parę KM bo mniejszy rygor ekologiczny tam był.
Moja P9 czy też 3 wersja jak mówisz waży 850 kg z różnym badziewiem w srodku wiec nie jest tak źle. Nie wiem który motor jest lepszy 2EE (12V) czy 4EFE (16V) jeździłem oboma po 3 lata i myślę że w przypadku Toyoty nie sprawdza się twierdzenie że nowszy to krok wstecz. Ma dwa wałki, jest kulturalniejszy, ładnie sie wkręca, aczkolwiek bardziej lubi olej niż jego starszy brat Jeśli chodzi o przyspiesznie to jakoś przeważnie udaje mi się P8 mojego brata wyprzedzić.
Miałem P8 trzy lata, teraz jeżdżę P9 i nie odnotowałem żadnej awarii, a naprawdę nie oszczędzam auta, oczywiście nie katuję go na zimno. Autka traktowane baaardzo ciężką nogą, poganiane do odcięcia oraz wrzucane w zakręt na 4 zblokowanych kołach bardzo często bo mi to sprawia przyjemność nie psują się po prostu, jedynym mankamentem w silniku 4EFE może być zwiększone zużycie oleju.
Nie wiem co rozumiesz pod pojęciem rajdowa Starletka, bo jak myslisz o kjs-ach to po prostu wybebesz auto, zainwestuj z komplet amorów i sprężyn i fura chodzi jak dzika, jej skrzynia biegów jest chodzi bardzo wdzięcznie.
Oba silniki nie bardzo nadają się do tuningu, oczywiście można poprawić wszystko, ale trzeba liczyć się z kosztami.
Jeśli masz więcej $$$ to polecam takie cudo z włożonym silnikiem 1,6 4AGE. Jest to prawdziwe, rajdowe auto, no ale cena tego jest adekwantna.