Zawory w escorcie 1.3 rocznik 1997

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Kochani regulowałem niedawno w moim escorciku zawory, po przejechaniu 1000 km zaczyna jeden zawór znowu głośno pracować. Słyszałem od mechaników, źe silniki 1.3 endura niestety mają wadliwy wałek rozrządu. Poradzcie co mam robić? Czy podregulować zawory i jeździć, czy pchać się w wymianę wałka co moźe być kosztowne? Koszt wymiany wałka to podobno 2500. Kochani co robić, doradzcie?
  
 
zmien mechanika - niech ktos iny wyreguluje ci te zawory

a koszt walka (do 1,6 EFI Febi) to okolo 350pln i max 200pln za wymiane (do tego mozna dolozyc obrobke glowicy za max 200pln wiec ta kwota ktora podajesz jest jakby z ksiezyca (chyba ze ktos ma nowa taka glowice i ci chce ja sprzedac i zalozyc)
  
 
PUNIU ma racje, a do tego też mam takie cudo z '97 i regulowałem dwa razy zawory na ponad 10kkm, raz na początku iraz po wymianie rozrządu. Ale trzecie słyszę o jakijkolwiek słabości jakości wałka rozrządu!! Dodam że mam ponad 100kkm i nadal orginalny...
raczej zajżyj czy nakrętka regulacji nie ma dość. skoro tak szybko puszcza!!