Dymi/niedymi

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jakos tak sie stalo ze przypadkiem stalem sie posiadaczem samarki z 1991 roku wszystko byloby ok tylko byla dosc mulasta i miala dziurawe tłumiki pospawalem i co sie okazalo koncowy tłumik byl cały zapchany wełna zmieszana z olejem reszta ukladu czysciutka poskladalem odpalilem i ...
samochod zaczał dymic ale tylko w czasie jazdy
na postoju i mocnym butowaniu widac ledwo widoczny dymek
a w czasei jazdy biala smuga

1.pierscienie
2.uszczelniacze

co moze byc przyczyna ??
  
 
punkt 2.
  
 
No nie wiem - jesli to biały dym - to może być gdzies walnięta uszczelka pod głowicą - tak delikatnie ale jednak . Uszczelniacze - task jak pisze Adasco - warto wymienić - ale jesli dalej będzie dymić na biało - lepiej zajmij się jeszcze uszczelką pod głowicą .
Paweł
  
 
Pawel - slusznie - ale od uszczelniaczy to tak bardziej niebieskawo kopci i glownie przy np. ruszaniu pod gorke (jak moja), czy gwaltownym ujeciu gazu.
aha, i uszczelniacze kup od golfa, i nie daj sie zrobic na zdejmowanie glowicy przy okazji ich wymiany - da sie to zrobic od gory. Glowice moze bedzie trzeba zdjac, a moe znie - wiec po co to ruszac?
  
 
No własnie ta "biała smuga" mi się nie podoba jak na uszczelnaicze. To może być lekki przedmuch uszczelki pod głowicą . Oznaki jest łatwo sprawdzić - po pierwsze
Węże od układu chłodzenia po dłuższej jeździe są twarde jak kamień.
Po drugie - ubywa płynu chłodzącego.
  
 
Cytat:
po pierwsze Węże od układu chłodzenia po dłuższej jeździe są twarde jak kamień. Po drugie - ubywa płynu chłodzącego.


a na korku czy bagnecie sa oczka
albo majonez jak zima....