Mv6 problemy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco

Mam kilka problemów z moją omegą B mv6 .Powymianie oleju na półsyntetyk /wcześniej nie wiedziałem jaki był w silniku/ i przejechaniu 2tyś z silnika zaczeło się lać olejem . Po wymianie uszczelek pod głowicą i wszystkich pozostałych wycieki oleju ustały za to zaczeły się inne mało ciekawe rzeczy.Autko nie odpala za pierwszym razem,tylko za drugim.po odpaleniu bardzo się muli dopiero po chwili zaczyna odzyskiwać moc.Skrzynia biegów /automat/ gwałtownie po zatrzymaniu ma problem z jedynką nie może jej wbić dopiero po chwili wskakuje z gwałtownym uderzeniem /czy może to być mały poziom oleju w skrzyni biegów?/ .Wczoraj komputer pokazał mi kod F1 przy odpaleniu następnie po wyłączeniu silnika i natępnym włączeniu wszystko było ok.Jeszcze co do skrzyni to czasami przy szybszej jeżdzi i puszczeniu gazu przed zakrętem po wyjściz niego i dodaniu gazu nie ma biegu dopiero wskakuje po chwili.Jeżeli ktoś ma kody do komputera to bardzo proszę o ich podanie .W samocodzie jest gaz sekwencyjnyi to mulenie auta poranne ma chyba z tym związek.Może ktoś z was miał podbne usterki i wie jak je usunąć.
  
 
...

[ wiadomość edytowana przez: Solltys dnia 2005-06-03 15:57:27 ]
  
 
Ja tam moze sie nie znam ale zmien olej na gestszy. Wczesniej był gestszy (minerał pewnie) a gdy zalałes rzadszy uszczelki zaczeły popuszczac. Przykra sprawa. A co do reszty zajrzyj do archiwum. Wątek chyba można zamknąc.
  
 
Przepraszam namieszałem sorka za kłopoty ale mi padł komp i korzystam z kompa na warsztacie a tam mam ograniczony dostęp do internetu więc nie moge latać po archiwum i szukać bo tu dostęp do netu sporo kosztuje więc bardzo prosze o więcej konkretów .DZIĘKI Z GÓRY
  
 
rozumiem znam ten ból ale zasady to zasady, podobno są po to by je łamac z doświadczenia Ci powiem ze nie na tym forum pozdrawiam
  
 
dzieki za pomoc w archiwum nic nie znalazłem
  
 
Sławek, to jest forum internetowe, nie spodziewaj się więc, że ktoś udzieli Ci wyczerpującej odpowiedzi w ciągu godziny... niestety.
  
 
dzięki za pocieszenie czekam cirpliwie
  
 
Ze skrzynia miałes wcześniej problemy?
  
 
nie niemiałem ale jak były wymieniane uszczelki pod głowicą to jak wiesz cały silnik był na zewnątrz i odrazu był wymieniany uszczelniacz na wale i gruszka była zdejmowana i potem wsadzona do skrzyni i nie wiem czy to nie jest jakaś przyczyna dzisiaj mają mi sprawdzić olej w skrzyni i go wymienią
  
 
To prawdopodobnie jak wyciagali gruche to im olej ze skrzyni poleciał i nie dolali ,gruche odkręca się od koła zamachowego i wychodzi ze skrzynia a oni najpierw wyciągneli skrzynie a później odkręcili gruche bo tak prosciej i sprawdz czy ci teraz ze skrzyni olej nie leci i nie wiadomo czy czasami tarczki w gruszce nie poszły przez ich gupote
  
 
Dzieki własnie zaraz to bedzie robione .Tylko mamy problem z odkreceniem śruby trzeba będzie ciąć
  
 
Od czego ty chcesz sruby ciać?
  
 
od miski w skrzyni bo sie jej nieda odkręcić jest strasznie wyrobiona i nie można się dobrać do oleju
  
 
kto podzieli sie wiedzą na temat kodów w komputerze?????
  
 
następne pytanko czy w skrzyni biegów można spuścić cały olej o ile tak to w jaki sposób?.Czy olej się tylko dolewa? , jak sprawdzic jego stan?,Po odkręceniu śruby ze skrzyni nic nie pociekło oleju.
  
 
schematy
masz garaż i archiwum
  
 
Dzięki dolałem oleju do skrzyni i zaczeła chodzić ok muszę jeszcze jechać na komputer i wszystko sprawdzić i wyregulowac
  
 
olej do skrzyni /automat/ wlewa się przez się przez korek ,ale jest obejście można również przez odpowiecznik idący do skrzyni i znajdujący się z tyłu silnika jest to owiele łatwiejsze i w niczym to nie przeszkadza