MotoNews.pl
  

PROSZĘ O POMOC, 320 nie wchodzi mi na obroty i strzela

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam mam 320 24v coupe 94rok i nie wiem co się dzieje. przy spokojnym ruszaniu wszystko jest ok, ale kiedy trochę mocniej przycisnę, auto się dławi zanim ruszy, a czasami nawet słychać strzał w kolektor- jak by mieszanka mu wracała, pozatym silnik pracuje idealnie, a przepływomierz jest dobry. wogóle auto ma trochę muła jak się jedzie. Proszę o pomoc
  
 
ja bym stawiał na sonde lub moze gdzies masz nieszczelnosc i jak mocniej ciagnie to waz przepuszcza i lapie lewe powietrze

[ wiadomość edytowana przez: pawełO dnia 2005-06-05 12:11:05 ]
  
 
to ja sie podepne do watku mam e30 318 m10 (zmienialem silnik) i do 3tys obrotow silnik sie wkreca jakby chodzil na 3 garach i raczej slabo sie wkreca ale jak juz przekroczy 3tys to zaczyna ciagnac i juz chodzi plynnie tak jak powinien od poczatku. Po zamontowaniu silnika i odpaleniu tego nie bylo samochod postal 3-4dni i teraz mam taka sytuacje. Ktos wie czemu tak sie moze dziac, co powinienem sprawdzic itd?...
  
 
ale może to być sonda, jeśli auto nie pali więcej i na niskich obrotach równo pracuje?
  
 
tak moze byc to sonda
  
 
no a jeszcze dodam, że wykręcałem świece i byłe nie brązowe,ale okopcone na czarno, a jedna nawet troche wilgotna. Chyba rzeczywiście zamienie sąde na próbe. wielkie dzięki za pomoc pawełO, jak ktoś ma jeszcze jakieś pomysły, to bardzo proszę pisać.
  
 
tak od razu to nie wymieniaj sprawdz ja u elektromechanika i sprawdz cały układ dolotowy te harmonijki lubia pekac a pekniec nie widac na pierwszy rzut oka
  
 
no właśnie tak mam zamiar zrobić, musze ją zarejestrować i skoczyć żeby ją na komputer podłączyli, ale narazie nierejestrowałem, bo myślałem, że to może być coś poważnego i może najlepiej będzie odrazu jej nowy motor wstawić niż bawić się w remonty jakieś. No ale wszyscy mówią mi, że to raczej jakaś bzdura będzie. I właśnie kolega też mówił, o tych gumach- że to lubi pękać, a dziury nawet nie widać na tym. dzięki za pomoc
  
 
a czy mi ktos potrafi cos powiedziec/poradzic?
  
 
Cytat:
2005-06-05 15:01:21, JanekE30 pisze:
a czy mi ktos potrafi cos powiedziec/poradzic?


Pospprawdzaj wszystkie kabelki czy aby dobrze powtykane i nie maja przypadkiem przebicia. Moze pomieszales ale jak po 3 sie wkreca to raczej nie. Powsprawdzaj i przeczysc wszystko co zwiazane z wysokim napieciem. Z kabelkami to tak ze przy sciagniu lubia sie uszkodzic i wtedy na niskich kicha. Pozniej to przebicia nie bardzo przeszkadzaja.
Pozdrowienia.
  
 
Witam!
Mam 318is e36 i taki sam problem, mianowicie ma mula przy ruszaniu i czasami sobie strzeli na dodatek. Na luzie, przy szybkim wcisnieciu gazu muuuuuullll a potem dopiero sie wkreca.Bylem w servisie BMW na tescie gt1 i powiedzieli,ze to nie wina sondy, przeplywomierza ani pompki paliwowej tylko cewki lub przewody sa do wymiany.Jest sposob aby je sprawdzic!!Najlepiej w nocy (musi byc calkowicie ciemno) podniesc maske i dawac gaz na maxa patrzac w tym samym czasie na cewki (w 318is sa na wierzchu).Jak bedzie widac na nich przebicia to sa do wywalenia.Osobiscie mialem takie przebicia na 2 i 3 cewce.Jeszcze ich nie wymienilem wiec nie wiem czy to pomoze.Jedyne co zrobilem to kupilem nowe przewody i jest juz troche lepiej ale to jeszcze nie to.
  
 
no dokładnie to! to wina przewodów, odkręciłem tą pokrywe i w nocy sobie odpaliłem silnik, no i nawet na wolnych obrotach pełno "świetlików" skacze nad 5 i 6 garem- w szoku byłem. Taka bzdura, a tyle problemów. No to chyba zaoszczędze na podłączeniu jej pod komputer. DZIĘKI ZA POMOC
  
 
Ja mam podobny problem, moje auto ma muła a po 3 zwija sie.
wymieniłem filtry, wyregulowałem zawory i nic.
Ale ejst takie małe coś jak odłacze wtyczke z przepływomierza na jałowym biegu na wolnych to auto dalej mi chodzi a nie powinno. Poradzcie cosik.
  
 
Baz-e30 a czy masz gaz????
  
 
ja już mam przyczynę- to nie przepływomierz, nie cewki, nie przewody, ani nie sonda itp... to wina CZUJNIKA FAZOWEGO WAŁKA ROZRZĄDU- o ile się nie mylę, tak nazywa się to coś- taki mały przewód z wtyczką z jednej i takim walcem- z drugiej strony. Wychodzi od czoła silnika i wchodzi pod kolektor. Ciężki jest dostęp do tego, ale można sobie poradzić- kolektora nie trzeba wykręcać- wystarczy zdjąć obudowę filtra.
  
 
Tak własnie niedawno sie pokusiłem o ten dodatek do auta
  
 
NO i jak mam gaz i co dalej koledzy.
  
 
Jakaś rada Panowie
  
 
Jakaś rada Panowie
  
 
ja pier...le pali sie? jak nic nie napisali to znaczy ze nie maja narazie pomyslu. jak cos ktos wymysli to napisze.