Biały dym przy odpalaniu i spalanie 10 l / 100 km, dlaczego?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Mój Essi przy odpalaniu potrafi nieźle zakopcić białym dymem z wydechu. Czy ktoś zna tego przyczynę ?
Poza tym pali 10 l/ 100 km ( silnik 1.4 i ) Czy to normalne ?
Ps. Jeżdżę "energicznie", ale bez szaleństw.

Z góry bardzo dziękuję za odpowiedzi i Pozdrawiam !
  
 
Uszczelniacze trzonków zaworów. Do wymiany.

A takie spalanie w mieście prawie normalne...
  
 
Wilku a zatem jeśli dobrze rozumiem to pali olej, tak? Pytam bo na dzień dobry mam podobny problem, dymi i podskakuje jak ursus . Ale biały dym to raczej układ chłodzenia nieszczelny, ale może się mylę
Kolego Spider220 a jak odczucie mocy pod pedałem gazu? Jest moc z Tobą czy cuś gorzej
  
 
Cytat:
2005-06-06 08:42:54, DL778 pisze:
Wilku a zatem jeśli dobrze rozumiem to pali olej, tak? Pytam bo na dzień dobry mam podobny problem, dymi i podskakuje jak ursus . Ale biały dym to raczej układ chłodzenia nieszczelny, ale może się mylę Kolego Spider220 a jak odczucie mocy pod pedałem gazu? Jest moc z Tobą czy cuś gorzej


Tak ale przy odpalaniu to trzonki zaworów układ chłodzenia to cały czas biały dymek daje. Wiem bo mam ten sam problem i silnik 1.4 na pełnym wtrysku '96
  
 
Dokładnie to nie biały, ale biało-niebieskawy. I tylko przy odpalaniu, lub przy przegazowaniu po dłuzszym staniu na wolnych obrotach.
  
 
może 10 na 100 w mieście to prawie norma, ale jak mój zaczyna brać ponad 9 to już się załamuję. Ostatnio wyszło aż 9,5 ale robiłek kilka testów do 100 a tak to troszke ponad 8,5
  
 
Cytat:
2005-06-06 09:57:22, MasterCheat pisze:
może 10 na 100 w mieście to prawie norma, ale jak mój zaczyna brać ponad 9 to już się załamuję. Ostatnio wyszło aż 9,5 ale robiłek kilka testów do 100 a tak to troszke ponad 8,5


Tak ale kolega na początku napisał że energicznie jeździ a 1.4 maja to do siebie że piją benzynkę nawet tak jak 1.6 niestety ale to jeszcze zależy który 1.4 bo mój ma 75 KM
  
 
Cytat:
2005-06-06 10:04:05, misiolino pisze:
Tak ale kolega na początku napisał że energicznie jeździ a 1.4 maja to do siebie że piją benzynkę nawet tak jak 1.6 niestety ale to jeszcze zależy który 1.4 bo mój ma 75 KM



No ja do kościoła bynajmniej tez nie jeżdżę
  
 
Cytat:
2005-06-06 08:42:54, DL778 pisze:
Wilku a zatem jeśli dobrze rozumiem to pali olej, tak? Pytam bo na dzień dobry mam podobny problem, dymi i podskakuje jak ursus . Ale biały dym to raczej układ chłodzenia nieszczelny, ale może się mylę Kolego Spider220 a jak odczucie mocy pod pedałem gazu? Jest moc z Tobą czy cuś gorzej



Witam

NO niestety moc raczej nie jest ze mną.
Szczególnie czuć to przy ruszaniu, na jedynce trzeba delikatnie, inaczej szarpie , co wyższy bieg tym lepiej

Dziękuję i Pozdrawiam
  
 
Mój 1,4i też lubi sobie puścić dymek po dłuższym postoju. Uszczelniacze zaworów pewnie do wymiany ale nie zamierzam tego robić bo ani to mi nie przeszkadza, oleju nie zużywa jakoś nadmiernie, moc jest jaka była więc sobie nie będe szukał.
  
 
Tak przy okazji to kolega mi podsunął patent jak wymienic te uszczelniacze bez ściągania głowicy
  
 
hmm

Jeśli to możliwe to prosiłbym o wskazówki na ten temat

Pozdrawiam

Jurek ( JurekSpider@wp.pl )
  
 
To zapraszam do obejrzenia filmiku z wczorajszego testu po czyszczeniu odpowierzenień i zmianie uszczelki pokrywy zaworów.

NA filmiku nie widac wskazówy prędkościomieża, ale za to są efekty dźwiękowe chyba troszkę mi się sprzęgło ślizga, Wszelkie komentarze mile widziane

namiary:
Prosze nei ściągać Outlookiem

www.o2.pl

login: fefkpolska
hasło: fefkpolska

Temat maila : Nowy film


ps. tak dobrze widzicie, nie mam serwera to założyłem konto mailowe na o2
  
 
Cytat:
2005-06-06 10:49:05, Spider220 pisze:
hmm Jeśli to możliwe to prosiłbym o wskazówki na ten temat Pozdrawiam Jurek ( JurekSpider@wp.pl )



Potrzebny kompresor jest i taka koncowka jak jest w miernikach do mierzenia ciśnienia. Ogólnie chodzi o to że ustawiasz tak silnik aby na wybranym cylindrze mieć dwa zawory zamkniete, podpinasz zamiast swiecy tą końcówkę od kompresora i wpompowujesz ok 10-12 atmosfer, teraz spokojnie mozesz wymienić uszczelniacz Zwracaj uwage na cisnienie bo jak masz nieszczelnosci przy gniezdzie zaworowym lub pierscieniach to bedzie ubywac ale powoli