Rozwiązanie moich problemów z wolnymi obrotami (B2.0 16v)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
winowajcą okazał się zawór EGR...

tyle z tym walczyłem, a raczej ciency elektrycy z tym walczyli... że szkoda gadać o czasie i pieniądzach.

zdesperowany zgłosiłem się do najdroższego fachowca w moim mieście... i co?

Zero umawiania się. Wpadłem do niego o godzinie 11.00 a auto na gotowo miałem o 16.20

Fakt, trochę zapłaciłem, ale pomyśleć ile wydałem na telefony, paliwo, jeżdzenie do pseudofachowców z zerowym rezultatem (za każdym razem coś brali..) itp. To suma sumarum i tak się bardzo opłacało i mogłem dać do niego od razu.

Polecam każdemu kto ceni sobie czas, szybkość załatwienia sprawy itp. Bosh service - Szendrak. Ulica Kopernika Słupsk.
  
 
Maciey, i co niby z nim zrobił,wyczyścił,wymienił czy może co innego? Też mam małe problemy z wolnymi.
  
 
zacznijmy od tego ze jak go w ogole odepniesz to auto bedzie tez rowno dzialalo ale bedzie swiecil sie check no i wiesz, tak nie powinno sie robic, chyba ze w polsce

mozna to wyczyscic, gdzies czytalem jakis opis dosc dokladny dla uzytkownikow vectry. a on mi go wymienil na nowy.
  
 
Cytat:
2005-06-08 10:07:31, Maciey pisze:
zacznijmy od tego ze jak go w ogole odepniesz to auto bedzie tez rowno dzialalo ale bedzie swiecil sie check no i wiesz, tak nie powinno sie robic, chyba ze w polsce mozna to wyczyscic, gdzies czytalem jakis opis dosc dokladny dla uzytkownikow vectry. a on mi go wymienil na nowy.



masz na myśli to ?
http://www.vectraklub.pl/porady/14-czyszczenie_silnika_krokowego.htm


Pozdro
Grisza

Vectra Klub Polska
www.vectraklub.pl

  
 
dokładnie