Peugeot 206 Plus - w domyśle 207

Peugeot 206 Plus - w domyśle 20721.02.2009
Peugeot nie zamierza zbyt szybko wycofać ze sprzedaży nadal popularnego modelu 206, ale nawet on po tylu latach wymaga zabiegów kosmetycznych, dlatego francuski producent zafundował mu kurację odmładzającą.

Peugeot 206 Plus - w domyśle 207 1Od początku sprzedaży w 1998 roku, Peugeot 206 znalazł ponad 6.5 miliona nowych właścicieli i mimo pojawienia się w 2006 roku jego następcy w postaci modelu 207, nadal cieszy się niesłabnącą popularnością. Dlatego też francuska marka nie planuje wycofania 206-stki z produkcji, czego dowodem może być jej najnowsza, odświeżona wersja o nazwie 206+.

Zmiany w samochodzie objęły przede wszystkim jego wygląd, dzięki czemu teraz 206+ do złudzenia przypomina młodszego brata w postaci modelu 207 - szczególnie z przodu, gdzie pojawiła się nowa maska, przedni zderzak z charakterystycznym, dużym wlotem powietrza, atrapa chłodnicy i przednie światła.

Także tył auta poddano pewnym modyfikacjom, gdzie uwagę przykuwają nowe lampy i agresywniej stylizowany tylny zderzak, w którym charakterystyczne, centralne światło przeciwmgielne "rozbito" na dwa oddzielne umieszczone na jego krańcach.

Peugeot 206 Plus - w domyśle 207 2Zmiany zaszły również w kabinie, w której zastosowano materiały wyższej jakości i przestylizowano nieco deskę rozdzielczą.

Produkowany we Francji, w fabryce Mulhouse, 206+ zasilają trzy jednostki napędowe, dwie benzynowe (1.1-litra o mocy 60 KM i 1.4-litra o mocy 75 KM) i jedna turbodiesla (1.4-litra HDI o mocy 70 KM).

Odmieniony 206+ ze względu na swoje wymiary, wyposażenie i cenę pozycjonowany jest przez Peugeot pomiędzy modelami 107, 1007 a 207.

Źródło: fot. Peugeot, informacja Moto Target