Nowy Peugeot 508 hybrid4

Nowy Peugeot 508 hybrid421.06.2012
Innowacyjna technologia HYbrid4 jest już dostępna w trzecim wariancie nadwoziowym w ofercie Peugeota. Najpierw mieliśmy okazję oglądać ją w crossoverze, a później we wszystkich kombi, teraz z zalet hybrydowego napędu...

...z silnikiem diesla korzystać będzie limuzyna. Dzięki emisji CO2 zredukowanej do 95 g/km i dobrym osiągom nowy Peugeot 508 HYbrid powinien stanowić łakomy kąsek dla klientów.

Marka jest prekursorem napędu hybrydowego wykorzystującego silnik wysokoprężny. Technologia Peugeota ma charakter modułowy i można ją zastosować na różnych platformach nadwoziowych.

Nowy Peugeot 508 hybrid4 1Napęd składa się z 2-litrowego diesla HDi o mocy 163 KM/120 kW i jednostki elektrycznej o mocy 37 KM/27 kW. Klienci nabywający hybrydowe Peugeoty będą więc mogli korzystać z jego licznych zalet, którymi są m.in.:

  • moc maksymalna 200 KM/147 kW
  • napęd na wszystkie koła
  • cztery tryby pracy, włączając w to tryb całkowicie elektryczny
  • emisja CO2 na poziomie 95 g/km
  • zużycie oleju napędowego na poziomie 3,6 l/100 km w cyklu mieszanym.

    Wersję HYbrid4 Peugeota 508 poznamy po dyskretnej plakietce na atrapie chłodnicy i specjalnym przełączniku w kabinie pozwalającemu na wybranie jednego z czterech trybów jazdy: Auto, ZEV (w 100% elektryczny), Sport i 4WD (na wszystkie koła).

    Peugeot 508 HYbrid 4 powstaje we francuskiej fabryce w Rennes i właśnie wchodzi do sprzedaży w Europie.

Źródło: Peugeot, opracowanie: BM