Małgorzata Kożuchowska testuje Volvo C30 - DRIVe

Małgorzata Kożuchowska testuje Volvo C30 - DRIVe13.07.2009
Małgorzata Kożuchowska, ambasador modelu Volvo C30, w nadchodzące wakacje testować będzie ekologiczną wersję modelu C30 - DRIVe. To nadal najbardziej designerskie Volvo o miejskim i nowoczesnym charakterze, ...

...ale jednocześnie samochód przyjazny dla środowiska i ekonomiczny pod względem zużycia paliwa.

„Małgorzata Kożuchowska współpracuje z nami począwszy od premiery C30 w Polsce. To było i nadal jest ewenementem dla Volvo Cars na całym świecie. Nigdy wcześniej marka Volvo nie współpracowała z Celebrity. Bez wątpienia był to dla nas duży krok, głównie z uwagi na charakter, historię marki, ale z perspektywy czasu, uważam, że konieczny. Małgorzata Kożuchowska pozwoliła nam spojrzeć na samochód w sposób inny niż patrzyliśmy wcześniej na Volvo. Przekonała siebie, swoje środowisko oraz podobnych sobie trendsetterów i chyba też nas samych, że Volvo może być modne, niebanalne, designerskie” – powiedział Marcin Klimczewski, Dyrektor PR i Marketingu Volvo Auto Polska.

„Odkąd pamiętam, samochody Volvo zawsze budziły moje pozytywne skojarzenia. Postrzegałam je jako prestiżowe, z klasą, pasujące do każdej sytuacji, a jednocześnie bardzo bezpieczne i niezawodne. Testując kolejne wersje modelu C30 potwierdziłam moje przypuszczenia. Auto spełnia moje oczekiwania. Prowadzenie C30 sprawia dużą przyjemność. W każdym samochodzie, którym miałam okazję jeździć odkrywałam nowe rozwiązania, od razu przekonywały mnie swoją funkcjonalnością i pomysłowym rozwiązaniem problemu. Dlatego ani chwili nie wahałam się nad propozycją przetestowania C30 DRIVe. Owszem, ma mniejszy silnik, ale z drugiej strony daje mi poczucie, że robię coś dla środowiska, dla siebie samej. To miłe uczucie.” – mówi Małgorzata Kożuchowska.

C30 było znakiem otwarcia firmy na potrzeby nowej grupy docelowej oraz zmieniających się oczekiwań dotychczasowych klientów. Tak samo jest z obecną serią DRIVe.

Źródło: Volvo