Nowa strategia marki Volvo

Nowa strategia marki Volvo23.08.2011
Podczas konferencji prasowej, która odbyła się dziś w Pekinie, przedstawiciele Volvo Car Corporation ogłosili, że w ramach globalnego planu rewitalizacji przedsiębiorstwa niedługo wprowadzą w życie nową strategię marki.

Będzie jej przyświecać hasło: „Designed Around You” (Zaprojektowane wokół ciebie), co ma wskazywać na strategiczne punkty rozwoju marki Volvo w przyszłości. Słowem kluczowym w nowej strategii ma stać się „człowiek”.

Hasło to podsumowuje nasze podejście polegające na próbie zrozumienia potrzeb ludzi i podarowania im unikalnego doświadczenia luksusu, w którym podkreśla się znaczenie aspektu ludzkiego, a jednocześnie łączy nas trwale z tradycją produkcji bezpiecznych i niezawodnych samochodów. - powiedział Richard Monturo, wiceprezes ds. marketingu globalnego w Volvo Car Corporation i dodał: Jesteśmy marką, która najmocniej w całej branży stawia w centrum swojego zainteresowania człowieka. I musimy to zakomunikować naszym klientom.

Nowe kierunki rozwoju marki zostaną przedstawione szczegółowo w połowie września podczas wystawy IAA we Frankfurcie nad Menem.

Źródło: Volvo, opracowanie: BM