100 zamówień Bestune podczas Poznań Motorshow 2025

100 zamówień Bestune podczas Poznań Motorshow 202530.04.2025
Z okazji premiery, importer marki - Asian Automotive Distribution Center - przygotowało w ramach przedsprzedaży ofertę specjalną, obowiązującą wyłącznie w okresie trwania Poznań Motorshow.

Marka Bestune (czyt. Bestjun) oficjalnie zadebiutowała w Polsce podczas konferencji prasowej Poznań Motorshow 2025. Na stoisku, liczącym przeszło 400m2 powierzchni, licznie zgromadzonym przedstawicielom mediów zaprezentowano gamę modelową marki Bestune:

  • SUV-a T77
  • samochód klasy Business B70 oraz
  • SUV-a segmentu D, czyli model T90

Z okazji premiery, importer marki – Asian Automotive Distribution Center – przygotowało w ramach przedsprzedaży ofertę specjalną, obowiązującą wyłącznie w okresie trwania Poznań Motorshow. W przeciwieństwie do krajów azjatyckich, gdzie oferty specjalne dostępne na stoiskach należą do porządku dziennego, w Europie targi motoryzacyjne były dotychczas miejscem prezentacji samochodów, bez możliwości rezerwacji bądź zakupu.

Bestune Poznań Motor Show 2025

W Bestune, zamówienie nowego samochodu, zanim trafi do regularnej sprzedaży w salonach dealerskich, premiowane było korzyścią nawet 15 000 złotych. Oferta była ograniczona wyłącznie dla pierwszych stu zawartych umów.

Nowości Bestune, a także oferta przedsprzedaży, zostały entuzjastycznie przyjęte przez odwiedzających stoisko – pierwsza umowa została podpisana jeszcze podczas dnia prasowego, a w niedzielę 27-ego kwietnia br, zespół sprzedaży świętował podpisanie setnej umowy zamówienia na stoisku Bestune. Nowy, świecki zwyczaj targowy, z pewnością będzie zyskiwał na popularności i inne marki pójdą śladem, wytyczonym przez Bestune w Polsce.

Prawdziwym „bestsellerem” w ofercie przedsprzedaży okazał się model Bestune B70: samochód klasy Business o linii limuzyny i długości niemal pięciu metrów, dostępny w dwóch wersjach silnikowych, tj 1.5l (160KM) oraz 2.0l (218KM), został zamówiony łącznie w liczbie 44 sztuk (w tym przez klienta flotowego w liczbie 12 sztuk).

Flagowy SUV marki – model T90, SUV segmentu D o długości 4,7 metra z pełnym wyposażeniem i dynamicznym napędem o mocy 160 lub 245KM, został zamówiony łącznie 36 razy, natomiast model T77 przez 20 osób.

Zgodnie z oczekiwaniami zespołu sprzedaży, ponad połowę sprzedaży stanowiły modele z silnikami 2.0l o mocy przeszło 200 koni potwierdzając tezę, że polscy klienci oprócz bogatego wyposażenia są zainteresowani mocniejszymi niż dotychczas oferowanymi przez konkurencję jednostkami napędowymi.

Wszystkie samochody Bestune są w Polsce oferowane z 5-letnią gwarancją fabryczną z limitem 150 000 kilometrów, podkreślając solidność i niezawodność oferowanych samochodów.

Pierwsze egzemplarze Bestune trafią do polskich klientów w trzecim kwartale 2025 roku. Do końca bieżącego roku planowane jest otwarcie 33 autoryzowanych salonów dilerskich, a docelowo sieć sprzedaży obejmie około 50 punktów w całym kraju.

Źródło: AADC