silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 2 | komentarz: "olbrzymia turbodzoiura ,głosny nawet jak na diesla , lai ok. 8.0/100 km , gasnie bez powodu" | |
skrzynia biegów | ocena: 2 | komentarz: "3x w serwisie ,cały czas haczy" | |
układ jezdny | ocena: 2 | komentarz: "bez rewelacji , mocno przereklamowany jako najlepszy w klasie , szczególnie kiepski na poprzecznych wybojach.Sypie sie juz po 50000 km" | |
układ hamulcowy | ocena: 4 | komentarz: "zupełnie niezły" | |
widoczność | ocena: 3 | komentarz: "do tyłu słabo" | |
jakość wykończenia | ocena: 3 | komentarz: "ciagle coś skrzypi , trzeszczy , wystrój wnetrza fatalny , jakosc montażu przecietna" | |
ergonomia | ocena: 3 | komentarz: "przecietna" | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 3 | komentarz: "klimatronik to jakaś pomyłka" | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 5 | komentarz: "niepodwazalna zaleta" | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 3 | komentarz: "silnik glosny , powyżej 140 km/h zagłuszany przez szumy toczenia-zbyt głosne" | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 3 | komentarz: "pali do 8/100 km na trasie , jak na diesla bez rewelacji , b. wrazliwy na jakosc paliwa" | |
niezawodność | ocena: 2 | komentarz: "samochód z floty- jak inne , ciągłe rozliczne niedomagania , wymieniona turbina , wtryski , elementy zawieszenia" | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 2 | |
|