1.4i/LPG

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Hi!
Chcialem zapytac jak tam wasze silniczki. Czy rowniez macie z nimi problem typu: rowna praca na gazie, szalejace obroty na benzynie? I tak za kazdym razem, ok. 3 tyg. po regulacji silnika (na benzynie).
Ostatnio pojawil sie nowy "objaw", po przelaczeniu na LPG silnik zaczyna sie dlawic, jakby go zalewalo. Auto nie jest zimne. Gdzie moze byc przyczyna? Po stronie gazu czy benz?
Pozdr.
  
 
ja mam 1.4 na wielopunkcie ale silniczek chodzi ladnie, po zalozeniu gazu mialem troche przebojow bo zaczal duzo spalac ale wina gazownikow
  
 
mam 1,4 monowtrysk i na gazie tez na poczatku nawet jak ciepły to sie dławi az go przeciagne to wtedy sie uspokaja, czasem potrafi gasnąc jesli jest zimny a np zatrzymuje sie na skrzyzowaniu ale to tylko jak jest zimny. Lkie wachania obrotów mam i na gazie i na beznyznie ale w niczym mi to nie przeszkadza, mam tak juz dwa lata, pewnie to wina krokowego ale skoro nic sie nie dzieje to nie wymieniam, pozdro
  
 
Ja maiłem podobneobjawy na 1,6i na gazie żyleta na bęzynie wariował, czasem gasł albo włąśnie jakby go zalewało. Winą był komputer, rese i jest spoko. Gas ma inne parametry spalania niż bęzyna po czym komp głupieje.
  
 
ja nie mam żadnych problemów - i tu i tu chodzi ładnie
  
 
erni_84: "Winą był komputer, rese i jest spoko"

reset, tzn.? pozbawic go zasilania na chwile?
  
 
tak odlaczyc klemy (klempy ) od aku zobacz do FAQ powinien byc tam link do watku z resetem kompa


znalazlam TUTAJ

PS moj 1.4 tez bez problemowo dziala



[ wiadomość edytowana przez: ALLka dnia 2006-01-09 22:30:56 ]
  
 
hej, kiedys robilem reset i faktycznie jest... inaczej, jednak po czasie to samo. z tego co w WKŁ napisane: parametry dobierane sa na bierzaca (optymalizacja).

a widzac auta, ktore przyjezdzaja do znanego mechanika, po pewnym czasie kazdy(?) escort niezaleznie od paliwa glupieje z obrotami, on cos tam kreci i znowu przez jakis czas jest dobrze. szkoda, ze nie potrafi tego zrobic trwale