Specjalna edycja Mitsubishi Outlander PHEV RALLIART podkreśla osiągi modelu i nawiązuje do emocjonującego dziedzictwa marki, odwołując się do pojazdów projektowanych przez dział RALLIART, odpowiedzialny za rozwój technologii wyczynowych i sukcesy Mitsubishi Motors w sportach motorowych, w tym tegoroczne zwycięstwo w morderczym terenowym maratonie Asia Cross Country Rally.

Nowe Mitsubishi Outlander PHEV, które zadebiutowało tej wiosny wyróżnia się zaawansowanym napędem elektrycznym PHEV o mocy 306 KM, przenoszonym na cztery koła poprzez znany z rajdowych tras, udoskonalany system Super All-Wheel Control, bezkonkurencyjnym zasięgiem w trybie bezemisyjnym (86 km) oraz łączonym zasięgiem 834 km.
Przewagę nad konkurentami dają również nowemu Outlanderowi PHEV wyśrubowane standardy bezpieczeństwa i komfortu w przestronnej kabinie z najwyższej jakości systemem nagłośnienia Yamaha i fotelami z masażem i wentylacją, doskonała reputacja i zaufanie Europejczyków wsparte aż 8-letnią ochroną producenta a także niska miesięczna rata wynajmu Lease&Go od 1159 zł netto.


Demonstracyjny egzemplarz Mitsubishi Outlander PHEV RALLIART
Nikomu, kto pasjonuje się sportami motorowymi, a zwłaszcza rajdami, nie jest obca nazwa RALLIART. Dział sportowy Mitsubishi Motors – symbol pasji, technologii i wytrwałości – powstał w 1984 roku w Japonii jako zaplecze techniczne fabrycznych zespołów rajdowych.
W kolejnych latach powstały oddziały regionalne, m.in. RALLIART Europe (Andrew Cowan) i RALLIART Australia (Doug Stewart). Doświadczenie sportowe, wiedza techniczna i poczucie misji, z jaką technicy, inżynierowie, kierowcy i piloci podchodzili do projektowania i testowania wyczynowych pojazdów, przełożyły się na szereg pierwszorzędnych sukcesów na OS-ach najważniejszych światowych rajdów.


Dzięki wysiłkom RALLIART firma Mitsubishi Motors zdominowała lata 90. w WRC i pierwszą dekadę XXI w. w Dakarze. Dział odgrywał też kluczową rolę w rozwoju technologii napędu na cztery koła. Z RALLIART po cztery tytuł najlepszego kierowcy WRC sięgnął w Lancerze Evolution Tommi Mäkinen (1996–1999), a w 1998 Mitsubishi Motors odniosło zwycięstwo w kategorii producentów. W Rajdzie Dakar producent i kierowcy rajdowego Pajero stawali na najwyższym podium 12 razy (1985, 1992, 1993, 1997, 1998, 2001–2007).
Dzięki RALLIART rajdowe L200 Mitsubishi wywalczyły też podium w Asia Cross Country Rally w 2022, 2023 i 2025 roku. Producent zdecydował się oferować seryjne modele wyposażone w sportowe elementy z emblematem RALLIART wersje na rynkach całego świata. Laboratorium innowacji przeniosło rozwiązania z rajdów do aut dostępnych w salonach. Na drogi trafiły m.in. modele Lancer RALLIART, Colt RALLIART, Pajero Evolution RALLIART I Eclipse Cross PHEV RALLIART. W Europie i Japonii wersje RALLIART zyskały status kolekcjonerski.

Akcesoria i stylizacja pokazowej wersji RALLIART wpisują się w charakter Mitsubishi Outlandera PHEV, wyposażonego w zaawansowany napęd elektryczny o mocy 306 KM, dysponującego potężnym momentem obrotowym, przekazywanym na cztery koła poprzez system Super All-Wheel Control i imponującym zasięgiem do 86 km w trybie bezemisyjnym i 834 km całkowitym. Dynamiczny, wyrafinowany model, który oferuje najwyższy poziom bezpieczeństwa i komfortu w przestronnej kabinie, zyskuje jeszcze więcej, gdy dodano mu sportowego stylu.
Demonstracyjne Mitsubishi Outlander PHEV RALLIART oferuje opony General Garber AT3, czarne 18-calowe obręcze, nakładki RALLIART na drzwi, sportowe chlapacze, nowy emblemat Outlander na masce oraz specjalne naklejki RALLIART na karoserii, nawiązujące do rajdów. Zestaw, łączący styl z funkcjonalnością podkreśla dynamiczny charakter i nadaje Outlanderowi PHEV wyróżniający SUV-a na każdej drodze wygląd, godny tradycji RALLIART – legendarnego emblematu, który towarzyszy zwycięstwom Mitsubishi na odcinkach rajdowych.
