3000 Nissanów LEAF e+ 3.ZERO Limited Edition kupionych w przedsprzedaży

3000 Nissanów LEAF e+ 3.ZERO Limited Edition kupionych w przedsprzedaży21.02.2019
Dwie trzecie przydziału Nissanów LEAF e+ 3.ZERO Limited Edition dla Europy rozeszło się w ciągu zaledwie miesiąca od prezentacji modelu na targach CES w Las Vegas.

Nowy Nissan LEAF e+ 3.ZERO Limited Edition, wyposażony w akumulator o pojemności 62 kWh, spotkał się z ogromnym zainteresowaniem w Europie. Klienci złożyli już ponad 3000 zamówień w przedsprzedaży, co daje Nissanowi LEAF szansę na pobicie kolejnego rekordu sprzedaży w 2019 roku, po bardzo udanym 2018 roku.

Liderem przedsprzedaży jest obecnie Norwegia, na którą przypada prawie połowa z 3000 zamówionych egzemplarzy. W ubiegłym roku LEAF był w Norwegii najlepiej sprzedającym się samochodem osobowym.

Klienci poszukujący bardziej ekologicznych rozwiązań i bezkompromisowych wrażeń za kierownicą wciąż są pod wrażeniem uniwersalności tego samochodu. Nissan LEAF e+ 3.ZERO Limited Edition dysponuje mocą 217 KM i może pokonać do 385 km** na jednym ładowaniu.

Nissan LEAF e+ 3.ZERO
Nissan LEAF e+ 3.ZERO Limited Edition

Uznanie na targach CES wzbudził także Nissan LEAF 3.ZERO wyposażony w akumulator 40 kWh. Na tę wersję również można już składać zamówienia. LEAF 3.ZERO, bazujący na obsypanym nagrodami Nissanie LEAF drugiej generacji, oferuje szereg dodatkowych opcji personalizacji, w tym nowe kolory i kontrastowy dach, które podnoszą atrakcyjność samochodu dla osób poszukujących modelu wyróżniającego się wizualnie.

Ken Ramirez, pierwszy wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu w Nissan Europe, powiedział:

„Wyjątkowo pozytywne przyjęcie Nissana LEAF e+ 3.ZERO Limited Edition świadczy o tym, jak bardzo pożądanym samochodem jest elektryczny Nissan. Nie jest zaskoczeniem, że Nissan LEAF to najlepiej sprzedający się samochód elektryczny w Europie, a zarazem najlepiej sprzedający się samochód osobowy w Norwegii”.
„Nissan LEAF łączy w sobie znakomite parametry ekologiczne z imponującą dynamiką jazdy, osiągami i godnym podziwu wyposażeniem technologicznym. Cieszymy się, że pierwsze egzemplarze dostarczymy klientom już w najbliższych miesiącach”.

Oba modele LEAF 3.ZERO charakteryzują się bogatym wyposażeniem standardowym i nowym systemem multimedialnym NissanConnect, a także systemami e-Pedal i ProPILOT. Te uznane i cenione technologie inteligentnej jazdy całkowicie zmieniają sposób prowadzenia samochodu.

Nissan LEAF e+ 3.ZERO
Nissan LEAF e+ 3.ZERO Limited Edition

Technologia e-Pedal to dla wielu kierowców zupełna nowość. Rozwiązanie to umożliwia przyspieszanie, zwalnianie i zatrzymywanie samochodu jedynie przy użyciu pedału przyspieszenia. Dzięki temu jazda staje się niezwykle płynna i komfortowa, jednocześnie zapewniając kierowcy maksymalną kontrolę nad pojazdem.

ProPILOT jest zaawansowanym systemem wspomagania jazdy, działającym w ramach obranego pasa ruchu na autostradzie. System zapewnia utrzymywanie zadanej prędkości i odległości od poprzedzającego pojazdu, a ponadto umożliwia zatrzymywanie i ponowne ruszanie oraz utrzymywanie samochodu pośrodku pasa ruchu podczas jazdy zarówno z większą prędkością, jak i przy dużym natężeniu ruchu. Technologia ta znacznie ogranicza stres i zmęczenie podczas jazdy, zwiększając komfort i pewność kierowcy za kółkiem. Jednocześnie ProPILOT nie zwalnia kierowcy z obowiązku skupiania uwagi na drodze oraz trzymania dłoni na kierownicy.

Utrzymujący się na wysokim poziomie popyt zapewnił Nissanowi LEAF pierwsze miejsce w rankingu najpopularniejszych samochodów elektrycznych w całej Europie w 2018 roku, z ponad 40 000* egzemplarzami sprzedanymi na Starym Kontynencie. Nissan LEAF pozostaje też najlepiej sprzedającym się samochodem elektrycznym na świecie — od premiery modelu w 2010 roku sprzedano go już w liczbie ponad 380 000 egzemplarzy.

* Sprzedaż Nissanów LEAF ogółem w Europie w 2018 r.: 40 699 szt.
** Zasięg prognozowany przez Nissana na podstawie testów w cyklu mieszanym według standardu WLTP. Ostateczne, oficjalne dane dotyczące zasięgu dla wersji limitowanej LEAF e+ 3.ZERO zostaną podane w terminie późniejszym

Źródło: Nissan