Nissan wprowadza nowe logo w sieci dealerów

Nissan wprowadza nowe logo w sieci dealerów14.01.2021
Nowy projekt wystroju salonu sprzedaży został stworzony z myślą o cyfrowym pokoleniu, ale jednocześnie wiernie odzwierciedla DNA marki Nissan.

Salon Nissana Van Mossel w Amsterdamie jest pierwszym punktem w europejskiej sieci sprzedaży, w którym pojawiło się nowe logo marki. Nowoczesny, dwumiarowy logotyp symbolizuje ciągłą ewolucję Nissana, który staje się innowacyjną marką motoryzacji przyszłości.

Pierwszym modelem, na którym pojawiło się nowe logo, jest niedawno zaprezentowany Nissan Ariya. Nowe logo doskonale prezentuje się na innowacyjnym SUV-ie, który jest zapowiedzią nowej, elektrycznej gamy i rozpoczyna nowy rozdział w historii marki. Doskonale odzwierciedla jej zobowiązania wobec klientów, pracowników i społeczności.

Nissan
Salon Nissana Van Mossel w Amsterdamie

Salony sprzedaży są kluczowym elementem modelu biznesowego marki Nissan. Podczas trwającej pandemii Nissan nieustannie współpracuje ze swoją siecią, aby w dalszym ciągu zapewniać klientom wyjątkowe doświadczenia w kontakcie z marką.

„Salony sprzedaży w Europie odczuwają skutki pandemii koronawirusa, ale wierzymy, że nic nie zastąpi kontaktu i interakcji z pracownikami działu sprzedaży, które możemy nawiązywać w punktach dealerskich” – podkreśla Bas Bijl, dyrektor sprzedaży w salonie Nissana Van Mossel. „Nowe logo przypomina klientom, że we współpracy z marką Nissan nieustannie wprowadzamy zmiany na lepsze, aby zapewnić wysokiej jakości obsługę na wszystkich etapach procesu zakupowego”.

Dopracowane w szczegółach nowe logo, obecne we wnętrzu oraz na zewnątrz firmowych salonów, jest ważnym elementem doświadczeń zakupowych klienta. Nissan, we współpracy ze swoją siecią sprzedaży, dokłada wszelkich starań, aby upewnić się, że wystrój punktów sprzedaży odzwierciedla jego nieustanne zaangażowanie w rozwój innowacji oraz przyjęte podejście, które stawia klienta na pierwszym miejscu.

Nissan
Nissan Ariya

„COVID-19 sprawił, że interakcje z klientami coraz częściej przenoszą się na nasze wirtualne platformy, ale tradycyjne salony dealerów są wciąż niezwykle ważne dla wielu naszych odbiorców” – podkreśla Jordi Vila, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu Nissan Europe. „Rozwój cyfryzacji umożliwił klientom rozpoczynanie podróży zakupowej z marką Nissan w nowy i oryginalny sposób, ale salony nadal są miejscem, gdzie prowadzimy bezpośrednie interakcje i możemy samemu zapoznać się z dostępnymi produktami, technologiami i usługami. Zgodnie z naszą strategią sprzedażową dealerzy są w dalszym ciągu kluczowym punktem kontaktu. Sprawne przejście między interakcjami w internecie i salonie jest kluczowym elementem nowych doświadczeń zakupowych w marce Nissan. Chcemy kontaktować się z klientami za pośrednictwem wybranych przez nich kanałów komunikacji”.

Nowy sposób sprzedaży pozwoli sieci Nissana na optymalizację inwestycji, również dzięki elastycznej koncepcji, która jest dopasowana do lokalizacji salonu i jego potencjału biznesowego.

Źródło: Nissan