Pierwsze jazdy testowe Nissanem Tiida w Polsce

Pierwsze jazdy testowe Nissanem Tiida w Polsce05.05.2007
Nissan Sales Central & Eastern Europe ogłosił, że europejskie dziennikarskie jazdy testowe modelu Tiida odbędą się w Polsce, w okolicach Krakowa. Na zaproszenie Nissana Polskę odwiedzi ponad 150 dziennikarzy z 13 europejskich krajów ...

Nissan Sales Central & Eastern Europe ogłosił, że europejskie dziennikarskie jazdy testowe modelu Tiida odbędą się w Polsce, w okolicach Krakowa. Na zaproszenie Nissana Polskę odwiedzi ponad 150 dziennikarzy z 13 europejskich krajów, którzy w ciągu półtora tygodnia zapoznawać się będą z modelem Tiida na drogach Małopolski.

Impreza rozpocznie się 14 maja, a zakończy 22 maja. Goście będą mieli do dyspozycji 17 aut testowych. Bazą imprezy będzie Kraków, jednak uczestnicy odwiedzą także wiele plenerowych i historycznych miejsc m.in. Kalwarię Zebrzydowską, Lanckoronę, Krzywaczkę oraz pałac w Balicach. W samym Krakowie zwiedzą starówkę oraz Wawel, a jeśli czas pozwoli również muzeum w Wieliczce.

"Kilkanaście dni temu przeprowadziliśmy europejską premierę modelu Tiida na Targach Motoryzacyjnych w Bratysławie, a teraz zapraszamy dziennikarzy na jazdy testowe do Polski. Powierzenie organizacji tych dwóch imprez Nissan Sales Central & Easter Europe jest sporym wyróżnienie i dużym wyzwaniem" - powiedział Krzysztof Kowalski, Dyrektor ds. Public Relations w NSCEE.

Choć nie jest to pierwsza impreza jazd testowych organizowana przez Nissan Sales Central & Easter Europe w tej części Europy, to poprzednie nie były organizowane na tak dużą skalę. Na przykład, w ubiegłym roku zaproszono dziennikarzy z 6 państw na węgierski tor Formuły 1 Hungaroring, gdzie prezentowano sportowy model Nissan 350Z.

Nissan jako jedna z nielicznych firm motoryzacyjnych zdecydowała się na przeprowadzenie jazd testowych dla europejskich dziennikarzy w Europie Środkowowschodniej. Jest to decyzja odważna, gdyż większość podobnych testów odbywa się na południu Europy, gdzie utarło się przeświadczenie o gwarancji pogody, pozornie ciekawszych krajobrazach oraz sprawdzonej organizacji. Jednak Nissan postanowił przełamać ten stereotyp i udowodnić, iż taka prezentacja może odbyć się w pięknej Małopolsce z równą skutecznością, a wręcz może zaskoczyć wielu z uczestników, pokazując nieznany im wcześniej zakątek Europy.

Źródło: Nissan, fot. Nissan