Kampania serwisowa Nissana Navary

Kampania serwisowa Nissana Navary19.02.2008
Nissan rozpoczął dziś Europejską Kampanię Serwisową, kierując do posiadaczy pick-upów Navara zaproszenia do odwiedzenia stacji dealerskiej Nissan w celu wprowadzenia modyfikacji w module sterującym poduszek powietrznych.

Kampania dotyczy prawie 130 000 egzemplarzy modelu Navara wyprodukowanych od rozpoczęcia jego produkcji w styczniu 2005 r. do maja ubiegłego roku.

Zmodernizowano oprogramowanie sterujące napełnianiem poduszek powietrznych w czasie zderzenia czołowego. W celu zagwarantowania, że w modelach Navara, których dotyczy kampania zainstalowano uaktualnione oprogramowanie, Nissan będzie kontaktował się z właścicielami prosząc o udanie się do najbliższego dealera marki Nissan w celu przeprogramowania modułu sterującego poduszek powietrznych. Operacja powinna zająć maksymalnie 20 minut i będzie przeprowadzana bezpłatnie.

Firmie Nissan nie są znane żadne incydenty dotyczące pojazdów klientów.

Źródło: Nissan