Nissan rozpoczyna sprzedaż aut dostawczych w Rosji

Nissan rozpoczyna sprzedaż aut dostawczych w Rosji23.04.2008
Nissan Motor Co. Ltd., ogłasza plany wkroczenia na rosyjski rynek pojazdów dostawczych w 2008 r. We wrześniu tego roku Nissan Motor Rus wprowadzi do sprzedaży pickupa NP300 oraz lekką ciężarówkę Cabstar.

Do końca 2011 r. oferta zostanie rozszerzona do sześciu modeli. Pojazdy będą sprzedawane w sieci specjalistycznych centrów pojazdów dostawczych Nissan, stanowiących część istniejącej sieci dealerskiej tej marki. Sieć będzie oferowała klientom pełen zakres profesjonalnych usług, w tym specjalne plany leasingu i finansowania, programy sprzedaży dla firm, systemy pomocy drogowej oraz możliwość zlecenia przebudowy i zabudowy nadwozia w licznych wariantach.

Nissan rozpoczyna sprzedaż aut dostawczych w Rosji 1 "Uruchomienie sprzedaży pojazdów dostawczych Nissan w Rosji to ważne wydarzenie dla naszej firmy" – powiedział Andy Palmer, Wiceprezes ds. Korporacyjnych w Dziale Pojazdów Dostawczych Nissan Motor Co. Ltd. "Wkraczanie na nowe rynki jest zasadniczym elementem naszego globalnego planu wzrostu w segmencie pojazdów dostawczych, a Rosja to rynek o znacznym potencjalne w zakresie liczby sprzedawanych egzemplarzy. Jesteśmy przekonani, że dzięki planowanemu rozszerzeniu oferty pojazdów dostawczych w średnim okresie oraz kadrze sumiennych specjalistów w naszych stacjach dealerskich spełnimy potrzeby rosyjskiego klienta" – dodał Palmer.

Dział Pojazdów Dostawczych Nissan poinformował, że w ramach planów dalszego rozszerzania działalności w segmencie pojazdów dostawczych na całym świecie w pierwszej połowie 2010 r. rozpocznie sprzedaż pojazdów dostawczych w Ameryce Północnej. W październiku ubiegłego roku Dział Pojazdów Dostawczych poinformował o powołaniu joint-venture z indyjską spółką Ashok Leyland oraz o planach rozpoczęcia sprzedaży pojazdów dostawczych Nissan na tamtejszym rynku w 2010 r.

Nissan rozpoczyna sprzedaż aut dostawczych w Rosji 2 Firma uznała, że w skali globalnej segment pojazdów dostawczych jest jednym z głównych filarów jej wzrostu w ramach średniookresowego planu Nissan Value-Up. Po zrealizowaniu założeń planu z rocznym wyprzedzeniem i odnotowaniu rekordowej sprzedaży (518 000 egzemplarzy) w roku obrachunkowym 2007 Nissan poinformował, że zamierza uzyskać pozycję czołowego podmiotu na globalnym rynku pojazdów dostawczych w 2010 r.

Strategia globalnego wzrostu Działu Pojazdów Dostawczych firmy Nissan obejmuje premiery nowych produktów, ekspansję przedstawicielstw handlowych na nowych rynkach (priorytetowo pod tym względem potraktowane będą między innymi Rosja, USA i Indie), koncentrację na jakości jako głównym atucie konkurencyjnym oraz nawiązywanie strategicznych partnerstw w celu podniesienia efektywności

Źródło: Nissan