Akcja serwisowa Nissana

Akcja serwisowa Nissana19.05.2009
Przedsiębiorca Nissan Sales Central and Eastern Europe Kft. Oddział w Polsce, powiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre samochody Nissan Murano i Teana mogą stwarzać zagrożenie dla bezpieczeństwa użytkowników.

Polski dystrybutor marki Nissan poinformował, że w niektórych samochodach Nissan Murano (Z50) i Teana (J31), wyposażonych w silniki VQ23/35DE, wyprodukowane od 17 października 2002 do 11 stycznia 2008 stwierdzono wadę w przewodzie dolotu powietrza do silnika. Część ta może zostać rozłączona z rezonatorem, co może spowodować niestabilność biegu jałowego lub osłabienie zdolności przyspieszana, a nawet zgaśnięcie silnika podczas jazdy.

Kampania serwisowa na rynku polskim dotyczy 179 samochodów Nissan Murano i Teana.

Nissan Sales Central and Eastern Europe Kft. Oddział w Polsce, poinformował UOKiK, że klienci, którzy posiadają pojazdy objęte ww. kampanią zostaną listownie zaproszeni do serwisów w celu dokonania bezpłatnej wymiany przewodu oraz elementów mocujących go do rezonatora.

Źródło: UOKiK, fot. Nissan