silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 5 | komentarz: "silniczek b.elastyczny, przy odrobinie szczęścia można miasto przejechać na 3 biegu" | |
skrzynia biegów | ocena: 5 | komentarz: ""dotarła się" po ok. 3 tyś - krótkie prowadzenie dźwigni jak na renault" | |
układ jezdny | ocena: 4 | komentarz: "prowadzi się fajnie i pewnie" | |
układ hamulcowy | ocena: 5 | komentarz: "hamulce "żyletka" - trzeba się przyzwyczaić - nie cisnąć za mocno" | |
widoczność | ocena: 4 | komentarz: "przy wysuniętych zagłowkach z tyłu - trochę trzeba się głową nakręcić" | |
jakość wykończenia | ocena: 4 | komentarz: " materiały b.dobre, czasami jednak na wertepach coś trzaśnie i stuknie" | |
ergonomia | ocena: 5 | komentarz: "wszystko na właściwym miejscu - wreszcie klakson w kierownicy!" | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 3 | komentarz: " grzeje tak sobie -cóż to cecha turbodiesla, przewietrzanie ok" | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 4 | komentarz: "z przodu miejsca wystarczy, można wygodnie się usadowić; z tyłu trochę mniej ale da się przejechać" | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 4 | komentarz: "silniczek bardzo cichutki. Zawieszenie trochę "dobija na nierównościach"" | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 5 | komentarz: "spalanie po mieście -5.25 l/100km ! -rewelacja" | |
niezawodność | ocena: 5 | komentarz: "jak na razie 100% - zobaczymy za rok,dwa" | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 5 | komentarz: "nowoczesny silnik, bezkonkurencyjne wyposażenie" |
|
"Po wytargowaniu autko kosztowało 41 tyś. Wyposażenie : 4pp, ABS, centr.zamek, elektr.szyby, wspomaganie kier., itp. alarm i dywaniki w cenie
Porażka to dopłata do dzielonej kanapy i regulacji fotela na wysokość (przy tym wyposażeniu?!)
Sympatyczny samochodzik. Moc 65 KM nie odzwierciedla osiągów. Subiektywnie zachowuje się jak benzyniak 80 KM." |