Good Bye Impreza sedan

Good Bye Impreza sedan09.07.2007
Oto finalna edycja kultowej Imprezy w jej obecnym kształcie i ostatni dzwonek dla tych, którym nie podoba się pięciodrzwiowy następca ze ściętym tyłem. Bazą wyjściową dla limitowanej serii jest wersja 2,5 WRX ...

Bazą wyjściową dla limitowanej serii jest wersja 2,5 WRX. Pod maską znajdziemy specjalny pakiet "Prodrive Performance Pack" podnoszący moc o 40 KM. Brytyjscy specjaliści z Prodrive przygotowujący auta Subaru do rajdów WRC, zadbali aby każdy z 270 koni miał co robić.

Good Bye Impreza sedan 1 Pierwsza "setka" pojawia się na liczniku już po 5,3 sekundach (seryjnie 5,9 s), osiem i pół sekundy później Impreza WRX GB270 mknie już 160 km/h. Co ważne, modyfikacje zaowocowały również znaczną poprawą osiągów w dolnych zakresach prędkości obrotowych.

Tradycyjnie dla japońskiej marki wnętrze zorientowano na kierowcę. Oprócz doskonałych foteli Recaro z wyszytą na oparciach flagą brytyjską i nazwą modelu, kierownicy z logo Momo, znajdzie on także specjalną, grawerowaną tabliczkę z numerem swojego egzemplarza. Z zewnątrz pożegnalną edycję poznamy po grillu i wlocie powietrza pod zderzakiem pokrytym nierdzewną siatką, dyfuzorze większym niż seryjny, spoilerze na klapie bagażnika i specjalnie zaprojektowanych, 18-calowych obręczach kół (dostępnych również w czarnym kolorze).

A teraz smutna wiadomość. Finalna edycja Imprezy dostępna będzie tylko w u angielskich dilerów i tylko w liczbie 400 egzemplarzy (300 sedanów i 100 sport wagon). Zapisy przyjmowane będą od 10 lipca, pierwsze auta dostarczone zostaną po 1 września. Bez względu na rodzaj nadwozia cena limitowanej edycji Imprezy wynosi 34 030 euro.

Źródło: Subaru UK, informacja Moto Target