Nowa generacja systemu SYNC dla modelu Mustang Mach-E

Nowa generacja systemu SYNC dla modelu Mustang Mach-E08.01.2020
Dzięki strategicznej współpracy zaawansowana nawigacja firmy Garmin, korzystająca z danych przechowywanych w chmurze oraz powiązane z nią usługi, będą dostępne dla kierowców samochodów marki Ford.

Firma Garmin International, Inc., należąca do Garmin Ltd. ogłosiła nawiązanie strategicznej współpracy z firmą Ford Motor Company, w ramach której zaprezentowana niedawno nowa generacja systemu komunikacji i rozrywki SYNC wzbogacona została o światowej klasy rozwiązania nawigacyjne marki Garmin.

Użytkownicy nowej wersji systemu SYNC będą mogli skorzystać z najlepszych na rynku funkcji nawigacji samochodowej - w tym z map i możliwości wyznaczania tras opartych na usługach dostępnych w chmurze danych. Dodatkowo, pojawią się także specjalne funkcje dedykowane dla samochodów elektrycznych, takie jak wyznaczanie trasy według dostępności stacji ładowania czy zarządzenie zasięgiem pojazdu, a także najnowsze usługi związane z łącznością.

“Jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą z Ford Motor Company przy tworzeniu innowacyjnych rozwiązań dla platformy SYNC i modelu Mach-E. Dzięki nim klienci nabywający samochody elektryczne marki Ford będą mogli w pełni i przez cały czas korzystać z możliwości wynikających z bycia podłączonym do sieci” - powiedział Matt Munn, dyrektor zarządzający Garmin ds. produktów dla przemysłu samochodowego.
Mustang Mach-E

Dzięki współpracy marek Garmin i Ford nowa generacja systemu SYNC wyróżnia się wśród tradycyjnych systemów nawigacyjnych wykorzystaniem danych przechowywanych w chmurze i funkcjami dedykowanymi dla samochodów elektrycznych. Jednocześnie zachowana została możliwość nawigowania na podstawie map zapisanych w pamięci urządzenia, co pozwala bez problemu podróżować przez obszary bez dostępu do sieci.

Więcej informacji na temat Garmin OEM znaleźć można na stronie auto-oem.garmin.com.

Od dziesięcioleci Garmin jest pionierem w wykorzystywaniu systemu GPS w nawigacji, a także w produkcji urządzeń bezprzewodowych dedykowanych osobom prowadzącym aktywny tryb życia. Marka dostarcza rozwiązania dla pięciu głównych gałęzi jakimi są motoryzacja, lotnictwo, żegluga, outdoor i rekreacja.

Źródło: Garmin/Ford