Bezkonkurencyjne Mondeo?

Bezkonkurencyjne Mondeo?14.09.2007
Prezentacje nowego modelu połączone z testami samochodów konkurencji z tego samego segmentu zarezerwowane były dotychczas dla klientów flotowych i czasem dziennikarzy. Bodaj pierwszą akcję porównawczą dla klientów indywidualnych podjął Ford.

W myśl zasady "kupić, nie kupić, przetestować można", akcja Tydzień Nowości Forda wiąże się z podstawową korzyścią dla klientów – możliwością porównania kilku modeli w jednym miejscu i czasie.

Zdaniem Andrzeja Trawki, dyrektora krakowskiego salonu Ford Partner, przy zakupie samochodów tej klasy i tej wartości, klienci szczególnie starannie porównują konkurencyjne modele, by być pewnym słuszności wyboru. My chcemy im te porównania ułatwić i pomóc zaoszczędzić czas. A ponieważ jesteśmy w pełni przekonani do walorów Mondeo, czynimy to bez najmniejszych obaw – mówi Andrzej Trawka.

Bezkonkurencyjne Mondeo? 1 W Partnerze i kilku innych salonach do których zadzwoniliśmy, Mondeo będzie możne porównać z Volkswagenem Passatem, Toyotą Avensis i Oplem Vectra. Ten wybór wydaje się jak najbardziej uzasadniony, bo tak dobrane auta to naturalni konkurenci Mondeo. Pewnego rodzaju zagrożeniem dla Forda może być fakt, że po znakomitym przyjęciu najpierw przez klientów flotowych, a teraz być może także indywidualnych, na realizację zamówienia trzeba będzie zbyt długo czekać. I wtedy, co bardziej niecierpliwi klienci zdecydują się na któreś z aut konkurencji, ale to już nie nasze zmartwienie.

Nie ulega wątpliwości, że pozbawione przejrzystego okrycia Mondeo zdominuje Tydzień Nowości Forda, lecz nie zapominajmy, że składają się nań także premiera minivana C-Max, który po liftingu zyskał bardziej dynamiczną stylizację oraz oficjalna prezentacja pick-up’a Ranger. Tydzień nowości i porównań potrwa do 22 września, a salony Forda będą otwarte w dni robocze w normalnych godzinach pracy, w sobotę 15 września w wydłużonym zakresie i dodatkowo w niedzielę 16 września.

Źródło: Tekst i zdjęcia: Władysław Adamczyk