MotoNews.pl

Infiniti na Windowsowe pulpity

Infiniti na Windowsowe pulpity02.11.2009
Dzięki nawiązaniu współpracy z firmą Microsoft, Infiniti wykorzysta światową premierę Windows 7 - najnowszego systemu operacyjnego Microsoftu, do zdobycia nowych klientów. Platforma reklamowa Microsoft Advertising otwiera przed Infiniti ...

...nowe możliwości dotarcia do klientów. Marka może dotrzeć do licznej i atrakcyjnej grupy klientów poprzez nowy Windows Theme Experiences i galerię tematyczną - Windows 7 Desktop Theme Gallery. Użytkownicy Windows 7 będą mogli spersonalizować pulpit swojego komputera motywami Infiniti, nadając mu wyjątkowy wygląd.

Wyniki niezależnych badań potwierdzają, że personalizacji swojego komputera dokonuje aż do 50 procent właścicieli, a wielu użytkowników nieustannie poszukuje nowych sposobów nadania swojemu komputerowi świeżego, odmiennego stylu.

Infiniti na Windowsowe pulpity 1 Tapety, slajdy i wygaszacze ekranów ispirowane marką Infiniti będą dostępne w specjalnym pakiecie tematycznym - Infiniti Theme Pack, który użytkownicy Windows 7 będą mogli pobrać z galerii tematycznej - Windows 7 Desktop Theme Gallery http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=109286

Związek z Microsoftem jest dla Infiniti oczywisty. Marka postrzega bowiem technologię jako zasadniczy element pojęcia „nowoczesnego luksusu”, odnoszącego się właśnie do jej samochodów. Wyposażenie Infiniti, takie jak Connectiviti – jeden z najlepiej wyposażonych multimedialnych systemów high-tech w świecie motoryzacyjnym – zdobywa fanów na całym świecie, dzięki swojej rewelacyjnej łatwości obsługi.

Również personalizacja w naturalny sposób pasuje do firmy, która przywiązuje szczególną wagę do jednostki i jej indywidualnych preferencji. Przypomnijmy, że indywidualne podejście w obsłudze klienta zwane Doświadczaniem Pełni Posiadania (Total Ownership Experience) zdobyło wiele nagród. Teraz osoby, które cenią sobie odrębność, mogą zaczynać swoje doświadczanie Infiniti już w momencie porannego logowania do komputera.

22. października Windows 7 wszedł do sprzedaży w ponad 45 tysiącach tradycyjnych i internetowych sklepach na całym świecie. Aktualnie dostępny jest w 14 językach: angielskim, hiszpańskim, japońskim, niemieckim, francuskim, włoskim, niderlandzkim, rosyjskim, polskim, brazylijskim portugalskim, koreańskim oraz w chińskim uproszczonym, chińskim tradycyjnym i chińskim z Hongkongu. 31. października pojawią się w sprzedaży kolejne wersje językowe: turecka, czeska, portugalska, węgierska, szwedzka, duńska, norweska, fińska, grecka, ukraińska, arabska, rumuńska, litewska, bułgarska, estońska, słoweńska, hebrajska, tajska, chorwacka, serbska w alfabecie łacińskim oraz łotewska. Gama luksusowych sedanów, coupe, kabrioletów i crossoverów klasy performance jest obecnie sprzedawana w 35 państwach świata.

Źródło: Infiniti
wybierz inną markę ...
  • wybierz inną markę ...
  • Najpopularniejsze
  • Abarth
  • Alfa Romeo
  • Alpine
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • BYD
  • Chery
  • Chevrolet
  • Chrysler
  • Citroen
  • Cupra
  • Dacia
  • Dodge
  • DS Automobiles
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Isuzu
  • Jaecoo
  • Jaguar
  • Jeep
  • KIA
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Leapmotor
  • Lexus
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MG
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Nissan
  • Omoda
  • Opel
  • Peugeot
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo
  • Pozostałe marki
  • Bugatti
  • Cadillac
  • Daewoo
  • Daihatsu
  • Hummer
  • Lada
  • Lincoln
  • Lotus
  • McLaren
  • Pagani
  • Rover
  • Saab
  • Tata