Infiniti FX Black and White Edition

Infiniti FX Black and White Edition07.01.2013
Uznawany przez wielu za klasę samą w sobie, zainspirowany wyglądem i proporcjami samochodu sportowego FX jest dynamicznym przedmiotem pożądania. Dla uczczenia tego faktu Infiniti wprowadza od stycznia w Europie ...

...nową wersję limitowaną pod nazwą Black and White Edition. Oparta na topowej wersji FX-a, czyli S Premium, seria limitowana Black and White Edition jest kwintesencją wszystkiego, co najlepsze w gamie FX. Dodatkowo wzbogacono ją wyróżniającymi ten samochód elementami wykończenia. Jednym z nich jest oczywiście kolor lakieru − czarny (Obsidian Black) albo biały (Moonlight White).

Kształtny SUV Infiniti zawsze budził wielkie zainteresowanie i podziw na drogach, a w przypadku Black and White Edition wrażeń jest jeszcze więcej, bo wyposażona jest w unikalne, 21-calowe, aluminiowe felgi „turbinowe" w kolorze srebrnym.

Infiniti FX Black and White Edition 1 Wewnątrz znajdziemy luksusowe wykończenie z takimi elementami jak czarny lakier i sportowe fotele, wykonane z miękkiej skóry licowej. Ich elegancję podkreślają jasnoszare przeszycia, które zastosowano również na gałce dźwigni zmiany biegów, listwach wykończenia drzwi i wokół kierownicy. Jak zawsze w Infiniti – liczy się każdy szczegół.

Ekskluzywność serii Black and White Edition gwarantuje produkcja ograniczona do 500 egzemplarzy.

Ponieważ seria Black and White Edition oparta jest na wersji Premium S, standardowo ma wyposażona została w takie elementy, jak: ułatwiająca parkowanie panoramiczna kamera 360° (AVM – Around View Monitor), z czujnikami, funkcją wykrywania ruchomych obiektów (MOD – Moving Object Detection) i asystentem parkowania.

Komfort i bezpieczeństwo kierowcy oraz pasażerów zapewnia system nawigacji HDD z ekranem dotykowym oraz inteligentny tempomat (ICC – Intelligent Cruise Control) z funkcją jazdy z niską prędkością, który pomaga utrzymać bezpieczny dystans od pojazdu z przodu. Z kolei nad idealnym trzymaniem się drogi czuwają amortyzatory systemu ciągłej kontroli tłumienia (CDC – Continuous Damping Control) oraz układ aktywnego sterowania tylnych kół skrętnych (RAS – Rear Active Streering).

Źródło: Infiniti