Doskonały start rynkowy Mitsubishi Outlandera

Doskonały start rynkowy Mitsubishi Outlandera30.04.2007 W polskich salonach Mitsubishi Motors pojawił się już, niecierpliwie oczekiwany przez klientów, najnowszy model spod znaku Trzech Diamentów – Mitsubishi Outlander. Jeszcze przed oficjalnym rozpoczęciem sprzedaży polscy dealerzy zebrali ponad 600 zamówień ...

Ten produkowany w Japonii SUV (Sport Utility Vehicle) jest całkowicie nową konstrukcją. To pierwszy model Mitsubishi bazujący na innowacyjnej płycie podłogowej, opracowanej przez japońskich inżynierów koncernu z myślą o wszystkich światowych rynkach i szeregu nowych modeli.

Doskonały start rynkowy Mitsubishi Outlandera 1 Od modeli konkurencji Outlander wyróżnia się przestronnością i funkcjonalnością wnętrza, które pomieści aż 7 osób, wyrazistą, urzekającą sylwetką, nowoczesnymi rozwiązaniami, unikatowymi w tym segmencie, takimi, jak składanie drugiego rzędu siedzeń 1 przyciskiem oraz dużą przestrzenią bagażową (do 1700 litrów) z dzieloną tylną klapą bagażnika.

Auto wyposażono w 2-litrowy, 140-konny, turbodoładowany silnik Diesla z pompowtryskiwaczami oraz filtrem cząstek stałych i 6-biegową, manualną przekładnię oraz innowacyjny system napędu na 4 koła All Wheel Control wraz z systemem aktywnej stabilizacji tory jazdy i kontroli trakcji. Za bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów odpowiadają także między innymi standardowe systemy ABS z EBD i 6 poduszek bezpieczeństwa.

Wyjątkowy charakter Outlandera podkreślają nietypowe elementy wyposażenia - ekskluzywne nagłośnienie Rockford Fosgate, system nawigacji z serwerem muzycznym i twardym dyskiem o pojemności 30 GB, sterowane przyciskami na kierownicy system audio, tempomat i zestaw „głośnomówiący”, działający w systemie bluetooth, tylne lampy zespolone LED, reflektory ksenonowe ze zmywaczami oraz system otwierania i zamykania drzwi bez kluczyka z możliwością zamykania okien.

Doskonały start rynkowy Mitsubishi Outlandera 2 Outlander został gorąco przyjęty także przez japońskich i amerykańskich klientów, gdzie popyt na ten model znacząco przekroczył wszelkie zakładane plany sprzedaży (24,627 aut sprzedanych w Japonii od października 2005 do lipca 2006). W Europie, jeszcze przed oficjalną premierą Outlander odniósł spektakularne sukcesy zdobywając pierwsze miejsca w testach porównawczych z autami konkurencji, przeprowadzanych przez czołowe czasopisma motoryzacyjne w Niemczech, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i Norwegii.

2 marca Outlander zwyciężył w teście porównawczym 6 nowych SUV-ów (Mitsubishi Outlander, Honda CR-V, Opel Antara, Chevrolet Captiva, Jeep Compass, BMW X3), przeprowadzonym przez Auto Bild - największy motoryzacyjny tygodnik motoryzacyjny w Niemczech.

W Polsce Outlander dostępny jest w 4 wersjach wyposażenia w cenie od 109 990 zł. We wszystkich polskich salonach Mitsubishi czekają na klientów auta testowe.

Outlander drugiej generacji został zapowiedziany na salonie samochodowym w Paryżu w 2006 r. Wprowadzony na rynek europejski w pierwszym kwartale 2007 roku, nowy Outlander pozwala Mitsubishi Motors na wejście w najszybciej rosnący segment rynku SUV, w sam środek tego rynku w konkurencji do modeli takich, jak Toyota RAV-4.

Doskonały start rynkowy Mitsubishi Outlandera 3 Outlander zapowiada również w Europie całkowicie nową płytę podłogową segmentu C. Opracowana przez MMC na rynki światowe i dzielona z Daimler Chrysler, stanie się podstawą łańcucha nowych modeli, które mają się pojawić w ciągu najbliższych dwóch lat, w różnych segmentach rynku, w tym całkowicie nowego Lancera i nowej generacji Lancera Evolution.

Ta funkcjonalna i elastyczna platforma wykorzystuje – między innymi – zaawansowaną technologię AWC (All Wheel Control), przetestowaną przez MMC w sporcie, jak również wersje tzw. "Silnika Światowego" opracowanego wraz z firmami Daimler Chrysler i Hyundai Motor Company.

Korzystając z wszechstronności nowej globalnej płyty podłogowej, Outlander oferuje poziom aktywnego bezpieczeństwa i przyjemności z jazdy charakterystyczny dla samochodów osobowych, dzięki niezależnemu zawieszeniu wszystkich kół, skutecznym hamulcom i nisko umieszczonemu środkowi ciężkości. To ostatnie jest zapewniane m.in. dzięki aluminiowemu dachowi - technologii sprawdzonej w modelu Lancer Evolution IX.

Źródło: MMC Car Poland, fot. Mitsubishi