Mitsubishi - nowe modele, nowe nazwy

Mitsubishi - nowe modele, nowe nazwy05.05.2007
Inspirowany rajdową tradycją sedan 4WD o wysokich osiągach otrzyma oznaczenie "Lancer Evolution X" ("X" oznacza dziesiąte wcielenie modelu Lancer Evolution na japońskim rynku. Na innych rynkach, samochód będzie nosił nazwę "Lancer Evolution") ...

Firma Mitsubishi Motors Corporation ogłosiła nazwy dwóch nowych modeli. Nowy Lancer, wprowadzony już na północnoamerykański rynek, będzie nosił w Japonii nazwę "Galant Fortis".

Mitsubishi - nowe modele, nowe nazwy 1 Inspirowany rajdową tradycją sedan 4WD o wysokich osiągach otrzyma oznaczenie "Lancer Evolution X" ("X" oznacza dziesiąte wcielenie modelu Lancer Evolution na japońskim rynku. Na innych rynkach, samochód będzie nosił nazwę "Lancer Evolution").

Nowy model Galant Fortis określany jest jako "globalny sedan nowej generacji, odznaczający się światowej klasy poziomem bezpieczeństwa, komfortu oraz przyjazności dla środowiska". Cechami charakterystycznymi nowego modelu są: bardzo sztywna płyta podłogowa zapewniająca najwyższy poziom bezpieczeństwa w przypadku kolizji, nowy, 2-litrowy silnik z aluminiowym blokiem, który zapewnia wysoką moc i zadowala się niewielką ilością paliwa; stylistyka nadwozia łącząca w sobie elegancję ze sportowym duchem oraz przestronna i funkcjonalna kabina pasażerska.

Nowy Lancer Evolution X jest "globalnym sedanem 4WD nowej generacji, który cechuje się wysokimi osiągami i pozwala wszystkim kierowcom na czerpanie przyjemności z zjazdy i wysokich prędkości w bezpiecznych warunkach".

Mitsubishi - nowe modele, nowe nazwy 2 Nowy model oferuje system kontroli trakcji S-AWC (system napędu wszystkich kół - Super All Wheel Control), który łącząc kontrolę nad mocą silnika i siłą hamowania z systemem napędu wszystkich czterech kół zapewnia niezwykle precyzyjne i intuicyjne prowadzenie samochodu oraz wyjątkową stabilność. Innymi technologiami koncernu Mitsubishi Motors, które znalazły się w nowym modelu są: nowy, lekki i mocny silnik MIVEC (innowacyjny system zmiennych czasów otwarcia I wzniosu zaworów: system zmiennych faz rozrządu Mitsubishi) 2.0 z turbodoładowaniem i aluminiowym blokiem silnika oraz 6-biegowa, zautomatyzowana przekładnia manualna, która przyczynia się do uzyskania doskonałych osiągów i niskiego zużycia paliwa. Sportowy design nadwozia nie pozostawia złudzeń, co do przeznaczenia samochodu, podczas gdy stylistyka kokpitu pozwala kierowcy skupić się na prowadzeniu auta.

Źródło: MMC Car Poland, fot. Mitsubishi