MotoNews.pl

Nowe hasło przewodnie koncernu Mitsubishi

Nowe hasło przewodnie koncernu Mitsubishi16.07.2008
Od ponad 90 lat swojej działalności w branży motoryzacyjnej koncern Mitsubishi dążył do wyjścia naprzeciw zmianom społecznym i środowiskowym zachodzącym na całym świecie. Nowe hasło przewodnie firmy "Drive@earth" odzwierciedla ...

...nieustanne dążenie do uzyskania równowagi pomiędzy dynamicznym rozwojem a wymaganiami środowiskowymi poprzez wdrażanie nowych technologii.

Poczynając od pierwszego etapu rozwoju motoryzacji w Japonii ("Model A" z 1917 r.), do powojennego boomu gospodarczego ("500" w 1960 r.), od pionierskich SUV’ów (koncepcja "Minica Jeep" z 1969 r. po pierwszego "Pajero" w 1983 r.), do powstania pojazdów osobowych ("Chariot"/"Space Wagon" z 1983 r. ), czy poczynając od technologii czystego silnika (seria silników "MCA-JET" z 1977 r.), aż do - po ustaleniach w Kioto - planowanego wprowadzenia na rynek w 2009 r. samochodu elektrycznego i-MiEV o zerowej emisji spalin, inżynierowie Mitsubishi aktywnie uczestniczą mają swój wkład w budowę tego etosie tego prekursorskiego rozwoju.

Zgodnie z duchem czasu, również i w zeszłym roku i-MiEV Sport udowodnił, że dziesiątki lat ducha sportowego w Mitsubishi nie stały w sprzeczności z nieustannymi wysiłkami na rzecz poprawy stanu środowiska naturalnego.

Firma Mitsubishi Motors Corporation wyraziła tę dwoistą konsekwencję w słowach odzwierciedlających jej stuletnie wartości i zobowiązanie wobec dnia jutrzejszego, które w tej formie potwierdzają cele misji korporacji w skali globalnej: "Drive@earth":
- "Drive", czyli dynamiczna jazda samochodem, jako źródło przyjemności i mobilności, będące zawsze w centrum uwagi Mitsubishi.
- "@" symbolizuje podstawową "domenę" naszego życia.
- "earth", ziemia jako źródło życia i miejsce niezwykłej różnorodność krajobrazów, które czekają na odkrycie.

W symbolice Drive@earth Mitsubishi Motors Corporation wyraża swój ideał synergii pomiędzy dynamicznym rozwojem a wymaganiami środowiskowymi oraz dążenie do nowych technologii, jak zerowa emisja spalin i pojazd MiEV, które będą źródłem takiej samej przyjemności i troski o środowisko zewnętrzne, jak i dla ich pasażerów wewnątrz.

Nowe hasło przewodnie "Drive@earth" zostanie ogłoszone w Japonii i następnie, po światowej premierze 2.10.2008 r. na wystawie Paris Motor Show, wprowadzone na rynkach całego świata.

Źródło: MMC Car Poland
wybierz inną markę ...
  • wybierz inną markę ...
  • Najpopularniejsze
  • Abarth
  • Alfa Romeo
  • Alpine
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • BYD
  • Chery
  • Chevrolet
  • Chrysler
  • Citroen
  • Cupra
  • Dacia
  • Dodge
  • DS Automobiles
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Isuzu
  • Jaecoo
  • Jaguar
  • Jeep
  • KIA
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Leapmotor
  • Lexus
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MG
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Nissan
  • Omoda
  • Opel
  • Peugeot
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo
  • Pozostałe marki
  • Bugatti
  • Cadillac
  • Daewoo
  • Daihatsu
  • Hummer
  • Lada
  • Lincoln
  • Lotus
  • McLaren
  • Pagani
  • Rover
  • Saab
  • Tata