Gra komputerowa Mitsubishi - ASX Challenge

Gra komputerowa Mitsubishi - ASX Challenge24.06.2010 Brytyjski oddział firmy Mitsubishi Motors uruchomił ostatnio internetową grę komputerową ASX Challenge Game, która jest elementem wspierającym debiut rynkowy nowego modelu crossover o nazwie ASX.

Pojazd dostępny będzie w salonach sprzedaży w lipcu bieżącego roku. Stworzona przez firmę Double Fusion gra okazała się wielkim sukcesem przyciągając w zaledwie miesiąc od swej premiery (19.04.2010) ponad 50 000 graczy.

Gra komputerowa Mitsubishi - ASX Challenge 1 Teraz, aby uczcić sukces pierwszego etapu, firma udostępnia dwie pasjonujące mini gry (‘Bagażnikowa łamigłówka’ oraz ‘Podmiejski wyścig’) oraz dwie nowe misje (‘Znajdź kotka’ i ‘Chłopak na posyłki’) uzupełniające grę główną.

Gra wykorzystuje najbardziej zaawansowaną technologię oraz najnowocześniejszy system sztucznej inteligencji do tworzenia symulacji ruchu drogowego, który uwzględnia inne pojazdy, światła drogowe oraz układ ulic o ruchu jednokierunkowym. Aby jeszcze zwiększyć poziom interakcji i wzbudzić ducha rywalizacji wśród znajomych, gracze mogą przy pomocy Facebook Connect promować grę na swoim facebookowym koncie i wysyłać znajomym mailowe zaproszenia do gry.

Nowe misje i mini gry odblokowują nowe funkcje i opcje oraz umożliwiają gromadzenie dodatkowych punktów w całej grze (zdobywanie nagród dotyczy wyłącznie rezydentów Wielkiej Brytanii). Nowością jest również możliwość wizyty w salonie dealerskim firmy Mitsubishi, gdzie gracze mogą zlecić przemalowanie auta.

Gra komputerowa Mitsubishi - ASX Challenge 2 Bagażnikowa łamigłówka
Aby uzyskać maksymalną liczbę punktów, gracz ma za zadanie w jak najkrótszym czasie załadować do przepastnego bagażnika modelu ASX wszystkie podane w grze przedmioty. Przedmioty te można przenosić i umieszczać w przedziale bagażowym jak elementy układanki, co umożliwia ich najbardziej ergonomiczne rozmieszczenie.

Podmiejski wyścig
W ‘Podmiejskim wyścigu’ gracz otrzymuje przepustkę na cały weekend i wyrusza na bezdroża by ścigać się z przyjaciółmi. Gracze zasiadają za sterami modelu ASX i wciskając gaz do dechy walczą o pierwsze miejsce w trybie klasycznym, arcade i rajdowym. Punkty otrzymuje się tylko za ukończenie wyścigu na jednym z trzech pierwszym miejsc.

Znajdź kotka
Historia rodem z kasowych dreszczowców Hollywood – kanapowy kot Pan Mruczuś ostatni raz widziany był kilka dni wcześniej i od tamtej pory słuch po nim zaginął, a czekają na niego zrozpaczone dzieci. W ostatnim odruchu desperacji tracąca wszelką nadzieję rodzina drukuje plakaty opisujące zgubę. Twoje zadanie? Aby uzyskać dodatkowe punkty, wskakuj do ASX i najszybciej jak potrafisz rozwieś je w różnych punktach miasta.

Gra komputerowa Mitsubishi - ASX Challenge 3 Chłopak na posyłki
Po dniu wytężonej pracy w biurze, gracz ma za zadanie przed powrotem do domu odebrać zakupy i pizzę. Misja wymaga sprawnego poruszania się po mieście i wypełnienia wszystkich zleceń. W nagrodę otrzymujemy dodatkowe punkty oraz mamy szansę wspiąć się w ogólnej klasyfikacji ASX (zdobywanie nagród dotyczy wyłącznie rezydentów Wielkiej Brytanii).

W grę można grać do końca czerwca udając się bezpośrednio na stronę www.mitsubishi-cars.co.uk/game lub przez nową stronę fanklubową Mitsubishi ASX pod adresem www.Facebook.com/ASXcrossover.

Źródło: Mitsubishi