MotoNews.pl

i-MIEV sprzedawany w sklepach z elektroniką

i-MIEV sprzedawany w sklepach z elektroniką16.12.2010
Firmy Yamada-Denki Co., Ltd. (Yamada Denki) oraz Mitsubishi Motors Corporation (MMC) podpisały umowę o współpracy, której celem jest rozpoczęcie pilotażowej sprzedaży pojazdu elektrycznego (EV) i-MiEV w sklepach należących do Yamada Denki.

Sprzedaż rozpoczęła się w 17 sklepach w całej Japonii, łącznie z prefekturami Tokio, Kanagawa i Saitama. W ramach programu „inteligentny dom”, Yamada Denki rozlokuje dodatkowych sprzedawców specjalizujących się w pojazdach elektrycznych w 17 sklepach, które już teraz uczestniczą w programie sprzedaży samochodów. Wszystko to ma na celu zwiększenie sprzedaży. Co więcej, firma podejmie aktywne działania z zakresu PR, tworząc 4 grudnia specjalną halę wystawienniczą dla modelu i-MiEV w sklepie Techland Yokohama Izumi, a także zaoferuje klientom kompleksowe rozwiązania w postaci instalacji systemów energii słonecznej w stacjach ładowania oraz organizacji imprez, takich jak jazdy testowe.

Bodźcem do rozpoczęcia działań był projekt E-Kizuna, który realizowano w kwietniu tego roku w Saitamie w czasie, gdy obie firmy uczestniczyły w „Pierwszym forum E-Kizuna w Saitamie”.

i-MIEV sprzedawany w sklepach z elektroniką 1Podczas spotkania, przedstawiciele zarówno MMC, jak i Yamada Denki omawiali plany sprzedaży pojazdów elektrycznych w sklepach z elektroniką dochodząc do wniosku, że promocja i popularyzacja samochodów EV odgrywa ważną rolę w ograniczaniu emisji dwutlenku węgla do atmosfery.

Firma Yamada Denki aktywnie wspiera działania proekologiczne, a w ramach programu „inteligentny dom” rozpoczęła już planowanie i sprzedaż „zielonych” produktów oszczędzających energię, takich jak generatory energii słonecznej, EcoCute czy domowych systemów elektrycznych zasilanych w 100% energią elektryczną.

W przyszłości pojazdy EV będą pełniły rolę źródeł energii i odegrają ważną rolę w dostarczaniu i wykorzystywaniu energii elektrycznej w domostwach. Poprzez rozpoczęcie sprzedaży samochodów elektrycznych, Yamada Denki aktywnie promuje rozwiązania z zakresu programu „inteligentny dom”.

Koncern MMC zaprezentował model i-MiEV w Japonii w lipcu 2009 roku, podczas gdy samochód wszedł do sprzedaży detalicznej w kwietniu tego roku. Do tej pory w ręce klientów z Japonii trafiło już około 3 000 sztuk tego ekologicznego auta. Popularyzacja samochodów elektrycznych wymaga stworzenia niekonwencjonalnej kategorii pojazdów oraz wdrożenia nowych, niestandardowych inicjatyw wykraczających poza granice przemysłu motoryzacyjnego. Tym samym, współpraca z firmami sprzedającymi elektronikę, które są w stanie zaoferować nowe pomysły odnośnie wykorzystania aut EV w codziennym życiu, nabiera większego znaczenia.

Źródło: Mitsubishi
wybierz inną markę ...
  • wybierz inną markę ...
  • Najpopularniejsze
  • Abarth
  • Alfa Romeo
  • Alpine
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • BYD
  • Chery
  • Chevrolet
  • Chrysler
  • Citroen
  • Cupra
  • Dacia
  • Dodge
  • DS Automobiles
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Isuzu
  • Jaecoo
  • Jaguar
  • Jeep
  • KIA
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Leapmotor
  • Lexus
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MG
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Nissan
  • Omoda
  • Opel
  • Peugeot
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo
  • Pozostałe marki
  • Bugatti
  • Cadillac
  • Daewoo
  • Daihatsu
  • Hummer
  • Lada
  • Lincoln
  • Lotus
  • McLaren
  • Pagani
  • Rover
  • Saab
  • Tata