Kontrakt Delphi na systemy diesel common rail

Kontrakt Delphi na systemy diesel common rail01.11.2002 Ten kontrakt stanowi zwieńczenie współpracy Renault i Delphi w wielu obszarach zaawansowanych technologii, w tym zeszłorocznego wprowadzenia pojazdów z systemem wtrysku nowej generacji Multec( DCR 1400 firmy Delphi ...

Delphi Corp. wygrał kontrakt o szacowanej wartości przekraczającej 2,5 mld USD na dostawę zaawansowanego systemu bezpośredniego wtrysku do silników wysokoprężnych dla Renault. Ten kontrakt stanowi zwieńczenie współpracy Renault i Delphi w wielu obszarach zaawansowanych technologii, w tym zeszłorocznego wprowadzenia pojazdów z systemem wtrysku nowej generacji Multec( DCR 1400 firmy Delphi.

Kontrakt Delphi na systemy diesel common rail 1 "Jesteśmy szczęśliwi, iż wspólnie z Renault pracowaliśmy nad wtryskiem bezpośrednim drugiej generacji oraz z faktu podpisania tego ważnego kontraktu," komentuje Jose Maria Alapont, prezydent Delphi na Europę, Bliski Wschód i Afrykę oraz wiceprezydent Delphi Corp. Q}Rozwinięty wspólnie system wtrysku daje lepsze osiągi, redukcję hałasu, wyższą kulturę pracy silnika, niższy poziom emisji spalin oraz mniejsze zużycie paliwa. Te charakterystyki różnicują naszą ofertę na bardzo konkurencyjnym, wciąż rosnącym rynku układów dieslowskich."

System wtrysku bezpośredniego firmy Delphi dostępny będzie w nowym modelu Megane II, wprowadzonym na paryskim salonie samochodowym, a także w modelach Clio i Kangoo z silnikiem 1.5 l dCi. Umowa z Renault na systemy common rail obowiązywać będzie aż do roku 2008. Dzięki systemowi Delphi Renault uzyska zgodność z normami emisji Euro III oraz pozwoli na spełnienie standardów Euro IV.

Kontrakt Delphi na systemy diesel common rail 2 Technologia wtrysku bezpośredniego drugiej generacji firmy Delphi zyskała już uznanie w postaci kontraktów z koncernami Ford, Hyundai-Kia i PSA Peugeot Citro?n. Oczekuje się w Delphi, iż do roku 2006 produkcja systemów wtrysku sięgnie poziomu 2,5 mln układów rocznie.

Dominique Chauvin, europejski dyrektor zarządzający działem Delphi Energy & Chassis Systems, oczekuje, iż do 2005 roku samochody z silnikami wysokoprężnymi będą stanowiły ponad 45% europejskiego parku samochodowego, w porównaniu z 39% dzisiaj. Delphi jest jedyną na świecie firmą, która oferuje możliwość dostarczenia kompletnych rozwiązań, włącznie z systemami wtrysku, układami zarządzania pracą silnika, kontroli emisji spalin oraz zarządzania paliwem.

Inną technologią dostarczaną przez Delphi do nowego modelu Megane II jest sprężarka o zmiennym skoku (CVC) do układu klimatyzacji.