| silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 5 | komentarz: "Dynamiczny i elastyczny. niezbyt paliwożerny" | | |
| skrzynia biegów | ocena: 3 | komentarz: "Pracuje dość przeciętnie, zdarzają sie problemy z wrzuceniem jedynki bądź wstecznego" | | |
| układ jezdny | ocena: 4 | komentarz: "Zawieszenie ma komfortowe nastawy, naprawdę ładnie wybiera nierówności, nie tłucze na dziurach, daje przy tym wystarczające rezerwy bezpieczeństwa, choć nie jest to auto dla sportowców ( i bardzo dobrze). Tył mógłby być cichszy" | | |
| układ hamulcowy | ocena: 5 | komentarz: "Dobre, łatwo wyczuwalne hamulce" | | |
| widoczność | ocena: 4 | komentarz: "Przód, boki i lusterka doskonała, wyczucie tyłu auta cieżkie" | | |
| jakość wykończenia | ocena: 5 | komentarz: "plastiki przyjemne, naprawdę nic nie skrzypi mimo wieku, tapicerka siedzeń również ładnie znosi wiek - nie nosi śladów zużycia" | | |
| ergonomia | ocena: 5 | komentarz: "Wszystko pod ręką" | | |
| wentylacja i ogrzewanie | ocena: 5 | komentarz: "tu również żadnych uwag, szybkie odparowywanie szyb, zimą temperatura jak w piecu" | | |
| przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 4 | komentarz: "bez zarzutów w kabinie, bagażnik niecałe 400 litrów - mógłby być ciut większy" | | |
| wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 4 | komentarz: "Powyżej 120 km/h robi się głośno, ale gdzie w Polsce bezpiecznie można jeździć tak szybko..." | | |
| ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 5 | komentarz: "Nie wiem jak z benzyną ale zużycie LPG kształtuje się na poziomie 9l trasa i 10,5-11 miasto. Instalacja II gen." | | |
| niezawodność | ocena: 5 | komentarz: "Jest naprawdę ok, nowe oryginalne części nie są zabójczo drogie, spory wybór części używanych, z dostępnością nie ma większych problemów. Jedynym większym problemem zdaje się być korozja - jeśli auto nie było dodatkowo zabezpieczone w ponad 10 letniej Lan" | | |
| stosunek ceny do jakości | ocena: 5 | komentarz: "Auto o prawie japońskiej jakości za 1/3 mniejsze pieniądze. Atutem jest technika Mitsubishi - silnik, skrzynia biegów. Wystarczy chociażby spojrzeć na raporty niezawodności Dekry. Lantra stoi wyżej niż niemiecka "śmietanka"" |
|