silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 4 | komentarz: "wyjątkowo elastyczny (przy 40 km/godz można włączyć 5-kę), ekonomiczny ale głośny" | |
skrzynia biegów | ocena: 5 | komentarz: "przy tym silniku mógłby być 6-ty bieg" | |
układ jezdny | ocena: 5 | komentarz: "zaskakująco dobry, auto świetnie trzyma się drogi na zakrętach i przy dużej szybkości" | |
układ hamulcowy | ocena: 4 | komentarz: "całkim dobry, ale moja wersja ma tarcze z tyłu i ABS" | |
widoczność | ocena: 5 | komentarz: "wysoko umieszczone fotele (van) dają znacznie lepszą widoczność niż w przeciętnym aucie" | |
jakość wykończenia | ocena: 3 | komentarz: "całkiem niezła, chociaż niektóre elementy trzeba by poprawić" | |
ergonomia | ocena: 3 | komentarz: "ogólnie OK, ale są słabe punkty np. włącznik tylnej wycieraczki z boku na desce, nie podświetlany" | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 3 | komentarz: "całkiem niezłe do momentu zatkania filtra pyłkowego, który niestety jest mało wydajny" | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 4 | komentarz: "wystarczająco obszerna (mam 180 cm wzrostu)" | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 3 | komentarz: "nieżle do 120 km/godz, potem zanadto słychać silnik" | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 5 | komentarz: "jak na pojemność 1,8 l bardzo dobra, do 120 km/godz przy spokojnej jeździe 7l/100 km" | |
niezawodność | ocena: 5 | komentarz: "jak dotąd 100%" | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 5 | komentarz: "bardzo korzystny" |
|
"Jeździłem dotąd Toyotami, więc do Carensa podchodziłem bardzo krytycznie, a mimo to jestem bardzo pozytywnie zaskoczony - jest to naprawdę niezły samochód. Jeżdżę nim od 2002 roku, wlewam benzynę, robię przeglądy (400-600 zł) i raz wymieniłem żarówkę - oby tak dalej. Bardzo chętnie poznam opinie innych użytkowników, choć wiem że jest ich niewielu." |