silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 4 | komentarz: "Silnik daje radę rozpędzić tą budę, ale te 240KM to jest takie minimum na taką masę. Pracuje cichutko i jest naprawdę rewelacyjnie wyważony" | |
skrzynia biegów | ocena: 5 | komentarz: "Skrzynia płynnie zmienia biegi. Wymiana oleju w automacie co 60.000km. Skrzynia nigdy nie zawiodła." | |
układ jezdny | ocena: 5 | komentarz: "Prowadzi się jak statek. To auto po prostu płynie. Wszystkie nierówności pokonuje się w ciszy, bez szarpania i tłuczenia. Wspomaganie działa bardzo delikatnie, można kręcić kierownicą małym palcem ;) Auto trzyma się drogi przy dużych prędkościach, których tak naprawdę nie odczuwa się w środku" | |
układ hamulcowy | ocena: 5 | komentarz: "Bez zastrzeżeń aczkolwiek trzeba się liczyć z tym, że auto ma ponad 2tony masy własnej." | |
widoczność | ocena: 5 | komentarz: "Widoczność bardzo dobra. Mimo gabarytów łatwo odnaleźć przód jak i tył auta :) Na przodzie gwiazda z tyłu po wrzuceniu wstecznego wysuwają się dwie antenki, które pokazują nam gdzie kończy się obrys auta" | |
jakość wykończenia | ocena: 5 | komentarz: "Jakość najwyższa - najdłużej dopracowywana eSka w historii mercedesa." | |
ergonomia | ocena: 5 | komentarz: "Wiadomo, w tym aucie wszystko było robione tak aby człowiek mógł się zrelaksować i poczuć luksus. Fajnym gadźetem jest wysuwana rączka przy otwieraniu klapy bagażnika, więc nawet przy mocno brudnym aucie człowiek się nie wybrudzi ;)" | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 5 | komentarz: "Ogrzewania działa bardzo szybko tak samo chłodzenie. W lato auto nie nagrzewa się zbyt mocno ponieważ szyby są atermiczne i odbijają promienie słoneczne dzięki czemu nie nagrzewa się tak mocno w środku. W zime boczne szyby szybko się odmrażają bo drzwi są ogrzewane od wewnątrz." | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 5 | komentarz: "I znowu tutaj wrócę do historii - w140 to nnajwiększa eSka jaka wyszła. Wersja Long była o 10cm dłuższa ale w standardowej wersji jest więcej miejsca niż BMW serii 7 czy Audi A8." | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 5 | komentarz: "Wyciszenie to kolejny duży plus tego auta. Szyby są grube podwójnie klejone, drzwi wyciszone. Można spokojnie śmigać 200km/h po autostradzie i po cihcu słuchać muzyki z radia." | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 2 | komentarz: "Tutaj nie ma ekonomii. Spalanie tego silnika to 20L/miasto i 15l/trasa (prędkośc do 140km/h). Części drogie, szczególnie wersje przed liftowe. Koszt utrzymania 3,2 a 5,0 ten sam więc lepiej brać V8." | |
niezawodność | ocena: 3 | komentarz: "Tutaj wszystko zależy od tego jak poprzedni właściciel dbał o auto. Nie warto kupować tego merca który jest do poprawek bo szybko można w niego wpakować grube pieniążki a nawet tego nie będzie widać." | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 4 | komentarz: "Cena nie jest wygórowana, aczkolwiek nie samo kupno się liczy tylko czy będzie kogoś stać, żeby to auto utrzymać." |
|