Jednak polski oddział Nissana osiągnął także znaczącą pozycję na arenie europejskiej. W rocznym zestawieniu sprzedaży firmy Nissan za rok 2009 Polska znalazła się na 9tym miejscu. Wśród 10ciu największych rynków nasz rynek był drugim, za Niemcami, pod względem wzrostu sprzedaż samochodów Nissan w porównaniu do roku 2008.
W Polsce gwiazdą sprzedaży okazał się lider segmentu crossoverów, Nissan Qashqai. Okazało się, że w pozostałych krajach ten model również utrzymał ogromne zaufanie i zainteresowanie wśród klientów i znalazł się na pierwszym miejscu sprzedaży w całej Europie.
| Model | Rok 2009 | Różnica pomiędzy 2008 |
|---|---|---|
| Qashqai | 202823 | -7.4% |
| Micra | 83,309 | +0.2% |
| Note | 57,306 | -32.1% |
| X trail | 24752 | -53% |
| Pixo | 24411 | - |
| Navara | 18435 | -45.3% |
| Tiida | 16131 | -61% |
| Almera Classic | 12082 | -54% |
| Cabstar | 7843 | -39% |
| Primastar | 7388 | -44% |
Nissan Sales Central & Eastern Europe, założona w lipcu 2005 r., obejmuje swoim zasięgiem cztery kraje: Węgry, Polskę, Czechy i Słowację. W 2009 r. Nissan sprzedał w tym regionie 19700 samochodów. Firma zatrudnia 130 pracowników w 4 stolicach oraz ma 85 placówek handlowych prowadzonych przez 50 dealerów.
