Micra – Bo tak!

Micra – Bo tak!29.05.2004 Właścicielka Micry chce być inna niż wszystkie, dokładnie wie, czego chce, ma własne zdanie i potrafi go bronić. Właśnie takie są bohaterki spotów reklamowych, które można już oglądać w telewizji ...

10 maja, pod hasłem: "Micra – Bo tak!", ruszyła kampania reklamowa Nissana Micry.

Micra jest najbardziej kobiecym samochodem w segmencie. To idealne auto dla kobiet niezależnych, indywidualistek ceniących oryginalność. Micra idealnie podkreśla indywidualność kobiety i pozwala jej wyróżniać się z tłumu.

Micra – Bo tak! 1 Właścicielka Micry chce być inna niż wszystkie, dokładnie wie, czego chce, ma własne zdanie i potrafi go bronić. Właśnie takie są bohaterki spotów reklamowych, które można już oglądać w telewizji, w kinach Cinema City oraz Imax, a także prasie kobiecej. Część materiałów kampanii "Micra - Bo tak!" stworzonych zostało lokalnie, a część z nich jest adaptacją kampanii ogólnoeuropejskiej.

Od momentu wprowadzenia na polski rynek, w lutym 2003 roku, Micra cieszy się wielką popularnością szczególnie wśród pań, które doceniają niebanalny design oraz bogate wyposażenie tego modelu. Już w czasie premierowej prezentacji podczas wystawy motoryzacyjnej Warsaw Motor Show 2002 samochód ten zdobył tytuł "Najlepszego samochodu dla kobiet", zaś rok później, otrzymał tytuł "Auto dla dziewczyny Playboya 2003".

Kampania Nissana Micry potrwa do lipca bieżącego roku.