Porsche Cayenne łączy w sobie cechy auta terenowego, praktycznego kombi i szosowego sportowca. Przyznać przy tym należy, że owo niezwykle nietypowe, jak na Porsche połączenie okazuje się bardzo udane.
Pięciodrzwiowe auto pojawiło się na rynku w 2003 roku. Oparto je na płycie podłogowej stosowanej w Volkswagenie Touareg, wykorzystuje także kilka drobnych części ze Skody Octavii – wszystko z myślą o obniżeniu kosztów produkcji. Cayenne całkiem dobrze spisuje się w terenie, dzięki napędowi 4x4 z blokadą podłużną i przekładnią redukcyjną, zachowując przy tym dobre własności sportowe (maksymalna prędkość w zależności od wersji to 214-270 km/h, a przyspieszenie od 0 do 100 km/h następuje w przedziale 5,2-9,1 sekundy.)
W 2007 roku auto poddano modernizacji – odświeżono głównie wygląd zewnętrzny.
Do gamy luksusowych SUV-ów Porsche dołącza Cayenne S E-Hybrid o mocy systemowej 519 KM i maksymalnym momencie obrotowym o wartości 750...
czytaj dalej
Porsche wprowadza na rynek najmocniejszy wariant linii swoich SUV-ów - Cayenne Turbo E-Hybrid, dysponujący mocą systemową 739 KM oraz 950 Nm maksymalnego momentu...
czytaj dalej
Porsche kompleksowo udoskonaliło swojego cenionego luksusowego SUV-a. Nowe Cayenne debiutuje z wysoce zdigitalizowaną koncepcją wyświetlania informacji i obsługi, nowymi układami ...
czytaj dalej
Porsche prezentuje zupełnie nową, innowacyjną architekturę wnętrza najnowszego Cayenne. Koncepcja Porsche Driver Experience oferuje nowe sposoby...
czytaj dalej
Porsche zdecydowało, że produkcja przyszłego, w pełni elektrycznego Cayenne będzie odbywać się w wielomarkowej lokalizacji Volkswagen Slovakia w Bratysławie....
czytaj dalej
TECHART, wiodąca marka zajmująca się udoskonalaniem samochodów Porsche, zaprezentuje 17 marca nowy, zbudowany na zamówienie supersamochód sportowy. Oprócz debiutu nowego ...
czytaj dalej