Porsche 911 jest jednym z najsłynniejszych, najwspanialszych i najbardziej pożądanych samochodów sportowych na świecie. Przez kilkadziesiąt lat produkcji tego auta przeszło ono wiele zmian i występowało w ogromnej ilości wersji, ale zawsze cieszyło się niesłabnącą popularnością.
Jest to typowy samochód sportowy, z siedzeniami w układzie 2+2, z silnikiem umieszczonym na tyle i napędem na tylną oś, a w niektórych wersjach także na obie osie. Wykorzystuje sześciocylindrowy silnik typu Boxer, w najlepszych wersjach z dwoma turbosprężarkami. Klienci mogą wybierać między nadwoziem typu coupé, targa (zamknięte nadwozie ze zdejmowaną częścią sztywnego dachu), kabriolet, czy "speedster" (wersja podobna do roadstera).
Porsche zaprezentowało najnowszą generację najlepiej sprzedającego się samochodu wyścigowego na świecie: oto nowe 911 GT3 Cup. Od początku sezonu 2021 maszyna będzie startowała w ...
czytaj dalej
Od spektakularnego znaleziska w stodole po spatynowany obiekt kolekcjonerski w stanie zbliżonym do nowego samochodu: po kompleksowej fabrycznej renowacji - trwającej ponad trzy ...
czytaj dalej
Przez ostatnie 45 lat Porsche 911 Turbo pozostawało kwintesencją samochodu sportowego o wysokich osiągach, którego z powodzeniem można używać na co dzień. Po rynkowej premierze ...
czytaj dalej
Porsche prezentuje 911 Targa 4S Heritage Design Edition - nowoczesne 911 z elementami wzornictwa z lat 50. i wczesnych lat 60., a jednocześnie pierwszy z czterech obiektów ...
czytaj dalej
Porsche kompletuje swoje trio samochodów w sam raz na lato: do Coupe i Cabrioleta dołącza trzecia odmiana nadwoziowa nowej generacji 911 - w postaci czteronapędowych wariantów 911 ...
czytaj dalej
Dla wszystkich modeli 911 Carrera S i 4S, jako alternatywę dla standardowej 8-stopniowej przekładni PDK, na europejskich i powiązanych rynkach - bez dopłaty - można...
czytaj dalej