MotoNews.pl

Emocjonalny i wyrazisty język stylistyczny Skody

Emocjonalny i wyrazisty język stylistyczny Skody24.03.2017
Skoda podkreśla swoją tożsamość poprzez nieustanny rozwój własnego, rozpoznawalnego języka stylistycznego. Wyważone proporcje, wyraziste krawędzie, śmiałe kontury i krystaliczne elementy wspólnie tworzą design, który za priorytet stawia sobie precyzję i czystość formy.

Jednym z najważniejszych źródeł inspiracji jest dla projektantów Skody wyjątkowo bogata czeska tradycja artystycznej obróbki szkła kryształowego.

W przeciągu zaledwie paru lat, język stylistyczny Skody zaowocował szeregiem modeli koncepcyjnych, które wyznaczają naszej marce kierunek rozwoju na następne lata" - mówi Karl Neuhold, Szef Designu nadwozi Skody. "Mamy jasno zdefiniowane cele i jesteśmy gotowi na kolejny krok."

Design Skody: emocjonalny i wyrazisty język stylistyczny

Z harmonijnymi proporcjami, prostymi konturami, precyzyjnymi liniami i wyrazistymi krawędziami widocznymi tak w projektach nadwozi, jak i wnętrz, DNA stylistyki Skody charakteryzuje się wyjątkowo czystym i wyróżniającym się designem.

Skoda Design

Ucieleśnia on ponadczasową elegancję i nowoczesną funkcjonalność, typową dla samochodów czeskiej marki. Nieodłączną cechą są dumne kontury, które tworzą ramy dla emocjonującej gry świateł i cieni rozgrywanej na płaszczyznach nadwozia. Krystaliczne struktury można dostrzec w przednich i tylnych światłach oraz wielu innych detalach. Wyrazisty, przestrzenny design, odnoszący się do czeskich tradycji obróbki szkła kryształowego buduje wrażenie wysokiej jakości, przejawianej przez wyszukane formy i zastosowanie najnowocześniejszych technologii.

Design Skody składa hołd kulturowemu dorobkowi swojej ojczyzny oraz artystom, którzy poprzez swoje doświadczenie i przywiązanie wielkiej wagi do detali tworzą dzieła o wyjątkowej, ponadczasowej urodzie. Ich zdolność ucieleśniania najwyższej jakości i emocji z pomocą prostych, czystych kształtów pokrywa się z fundamentalnymi wartościami Skody, marki znanej z łączenia estetyki z funkcjonalnością. Mając świadomość tego dorobku, na przestrzeni szeregu modeli koncepcyjnych Skoda rozwinęła w ostatnich latach swój rozpoznawalny język stylistyczny. Ewoluując od Skody VISION D w roku 2011, poprzez modele VISION C w roku 2014 i VISION S w roku 2016, styl czeskiej marki wykazuje nieustanny rozwój widoczny także w ostatnich modelach produkcyjnych. Wyznaczony kierunek rozwoju będzie dalej intensywnie kontynuowany i już w najbliższym czasie wejdzie na kolejny poziom, wraz z debiutem kolejnego, przełomowego projektu.

Źródło: Skoda
wybierz inną markę ...
  • wybierz inną markę ...
  • Najpopularniejsze
  • Abarth
  • Alfa Romeo
  • Alpine
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • BYD
  • Chery
  • Chevrolet
  • Chrysler
  • Citroen
  • Cupra
  • Dacia
  • Dodge
  • DS Automobiles
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Isuzu
  • Jaecoo
  • Jaguar
  • Jeep
  • KIA
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Leapmotor
  • Lexus
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MG
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Nissan
  • Omoda
  • Opel
  • Peugeot
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo
  • Pozostałe marki
  • Bugatti
  • Cadillac
  • Daewoo
  • Daihatsu
  • Hummer
  • Lada
  • Lincoln
  • Lotus
  • McLaren
  • Pagani
  • Rover
  • Saab
  • Tata