MotoNews.pl

Indyjskie powodzenie Skody

Indyjskie powodzenie Skody23.01.2008
Skoda Auto po raz pierwszy zaprezentowała Nową Skodę Fabia na rynku indyjskim. Podczas zakończonej właśnie Międzynarodowej Wystawy Samochodowej w Delhi firma prezentowała także Skodę Octavia, Skodę Octavia Tour oraz ...

...obecną generacje modelu Superb, które są już dostępne na rynku indyjskim.

Indyjskie powodzenie Skody 1 Na stoisku firmy Škoda Auto wystawionych było łącznie siedem wersji modelu Škoda Fabia - między innymi niezwykle atrakcyjne auto o nazwie "Sport Styling Kit" oraz przyjazna dla środowiska odsłona o nazwie GreenLine TDI. Škodę Octavia zaprezentowano w dwóch wersjach wyposażenia - Ambiente oraz luksusowym Laurin&Klement. Model Octavia Tour był przedstawiony w niedostępnych w Polsce wersjach Ambiente oraz Elegance. Prezentacja marki objęła także model Superb - samochód, który zbudował na rynku indyjskim niezwykle silną pozycję.

Wszystkie modele Škody sprzedawane w Indiach są wyposażone w poduszki powietrzne kierowcy i pasażera, immobilizer, wspomaganie kierownicy, klimatyzację oraz zamek centralny (z wyjątkiem podstawowej wersji Škody Fabia).

Indyjskie powodzenie Skody 2Standardowe wyposażenie modeli Fabia, Octavia oraz Superb obejmuje także system audio firmy Škoda z odtwarzaczem CD oraz MP3.

Przygotowana na rynek indyjski Nowa Škoda Fabia będzie dostępna z dwoma silnikami benzynowymi (trzycylindrowym 1.2 12V HTP/51 kW oraz czterocylindrowym 1.4 16V/63 kW, jak również z trzycylindrową jednostką wysokoprężną z turbodoładowaniem (1.4 TDI PD/51 kW), z pięcioprzekładniową, ręczną skrzynią biegów. Zestaw jednostek napędowych i skrzyń biegów pozostałych modeli dostępnych na rynku indyjskim, pozostanie niezmieniony.

Modele Škoda Roomster, Škoda Octavia RS oraz Škoda Octavia Scout nie zostaną tym razem zaprezentowane w Indiach.

Indyjskie powodzenie Skody 3Portfolio koncernu Škoda Auto ma za zadanie potwierdzić najwyższej klasy kompetencje firmy w segmencie pojazdów miniMPV, wielkich, wygodnych sedanów, jak również samochodów o dużej mocy.

Od momentu pojawienia się na rynku hinduskim w 2001 roku, Škoda sprzedała ponad 49000 samochodów. Škoda India posiada sieć 54 salonów dealerskich, a aktualna moc produkcyjna zakładów montażowych w Aurangabad (o powierzchni 300 000 m2) wynosi 30 000 pojazdów rocznie.

Źródło: Škoda Auto Polska
wybierz inną markę ...
  • wybierz inną markę ...
  • Najpopularniejsze
  • Abarth
  • Alfa Romeo
  • Alpine
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • BYD
  • Chery
  • Chevrolet
  • Chrysler
  • Citroen
  • Cupra
  • Dacia
  • Dodge
  • DS Automobiles
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Isuzu
  • Jaecoo
  • Jaguar
  • Jeep
  • KIA
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Leapmotor
  • Lexus
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MG
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Nissan
  • Omoda
  • Opel
  • Peugeot
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo
  • Pozostałe marki
  • Bugatti
  • Cadillac
  • Daewoo
  • Daihatsu
  • Hummer
  • Lada
  • Lincoln
  • Lotus
  • McLaren
  • Pagani
  • Rover
  • Saab
  • Tata