Indyjskie powodzenie Skody

Indyjskie powodzenie Skody23.01.2008
Skoda Auto po raz pierwszy zaprezentowała Now± Skodę Fabia na rynku indyjskim. Podczas zakończonej wła¶nie Międzynarodowej Wystawy Samochodowej w Delhi firma prezentowała także Skodę Octavia, Skodę Octavia Tour oraz ...

...obecn± generacje modelu Superb, które s± już dostępne na rynku indyjskim.

Indyjskie powodzenie Skody 1 Na stoisku firmy ©koda Auto wystawionych było ł±cznie siedem wersji modelu ©koda Fabia - między innymi niezwykle atrakcyjne auto o nazwie "Sport Styling Kit" oraz przyjazna dla ¶rodowiska odsłona o nazwie GreenLine TDI. ©kodę Octavia zaprezentowano w dwóch wersjach wyposażenia - Ambiente oraz luksusowym Laurin&Klement. Model Octavia Tour był przedstawiony w niedostępnych w Polsce wersjach Ambiente oraz Elegance. Prezentacja marki objęła także model Superb - samochód, który zbudował na rynku indyjskim niezwykle siln± pozycję.

Wszystkie modele ©kody sprzedawane w Indiach s± wyposażone w poduszki powietrzne kierowcy i pasażera, immobilizer, wspomaganie kierownicy, klimatyzację oraz zamek centralny (z wyj±tkiem podstawowej wersji ©kody Fabia).

Indyjskie powodzenie Skody 2Standardowe wyposażenie modeli Fabia, Octavia oraz Superb obejmuje także system audio firmy ©koda z odtwarzaczem CD oraz MP3.

Przygotowana na rynek indyjski Nowa ©koda Fabia będzie dostępna z dwoma silnikami benzynowymi (trzycylindrowym 1.2 12V HTP/51 kW oraz czterocylindrowym 1.4 16V/63 kW, jak również z trzycylindrow± jednostk± wysokoprężn± z turbodoładowaniem (1.4 TDI PD/51 kW), z pięcioprzekładniow±, ręczn± skrzyni± biegów. Zestaw jednostek napędowych i skrzyń biegów pozostałych modeli dostępnych na rynku indyjskim, pozostanie niezmieniony.

Modele ©koda Roomster, ©koda Octavia RS oraz ©koda Octavia Scout nie zostan± tym razem zaprezentowane w Indiach.

Indyjskie powodzenie Skody 3Portfolio koncernu ©koda Auto ma za zadanie potwierdzić najwyższej klasy kompetencje firmy w segmencie pojazdów miniMPV, wielkich, wygodnych sedanów, jak również samochodów o dużej mocy.

Od momentu pojawienia się na rynku hinduskim w 2001 roku, ©koda sprzedała ponad 49000 samochodów. ©koda India posiada sieć 54 salonów dealerskich, a aktualna moc produkcyjna zakładów montażowych w Aurangabad (o powierzchni 300 000 m2) wynosi 30 000 pojazdów rocznie.

¬ródło: ©koda Auto Polska