Skoda zaprezentuje samochód koncepcyjny MissionL

Skoda zaprezentuje samochód koncepcyjny MissionL06.09.2011
MissionL zawiera kluczowe elementy, które pojawią się w przyszłej, szóstej już linii modelowej marki. W ten sposób Skoda rozpoczyna swą "modelową ofensywę". Planowana światowa sprzedaż samochodów do 2018 roku ma osiągnąć poziom 1,5 miliona sztuk.

Skoda zaprezentuje samochód koncepcyjny MissionL 1 Na tegorocznym Międzynarodowym Salonie Samochodowym we Frankfurcie (15 - 25 września 2011), odbędzie się światowa premiera koncepcyjnego designu, nazwanego MissionL. Model odsłania stylistykę nowej linii marki Škoda, która ma stać się symbolem ofensywy, jaką rozpoczyna czeski producent.

Nowy, pięciodrzwiowy samochód pojawi się na rynku europejskim, rosyjskim i na rynkach azjatyckich. Ten kompaktowy liftback w każdym regionie będzie się nieznacznie różnił, dopasowując się do wymagań i specyfiki poszczególnych rynków. Ten zabieg ma zbliżyć markę Škoda do realizacji zakładanego celu, zawartego w strategii wzrostu 2018.

Skoda zaprezentuje samochód koncepcyjny MissionL 2 Odsłaniając wygląd naszego nowego kompaktowego modelu, pokazujemy dokładnie kierunek, jakim będzie podążać nasza marka, powiedział prezes zarządu Škoda, prof. dr h.c. Winfried Vahland. Podczas światowej premiery we Frankfurcie damy jednoznaczny sygnał, że Škoda dociska pedał gazu. W ciągu najbliższych dwóch-trzech lat co pół roku będziemy prezentować nowy samochód.

Poza intensywnymi działaniami na rynkach azjatyckich, marka w dalszym ciągu planuje skupić się na Europie i rodzimych Czechach. Poza Fabią i Octavią, główna fabryka Škoda w Mladá Boleslav będzie produkować też trzeci model. Marka już teraz zwiększa wydajność swych linii produkcyjnych. Pod koniec roku 2012, Škoda rozpocznie również produkcję automatycznej, dwusprzęgłowej przekładni DQ200 w swojej fabryce w Vrchlabí.

Źródło: Skoda Auto Polska