Skoda odświeża modele Roomster i Fabia

Skoda odświeża modele Roomster i Fabia16.01.2013
Wprowadzając Nową Octavię, Skoda nie zapomina także o Roomsterze i Fabii. Te dwa modele otrzymały właśnie nowe logo marki oraz kilka dodatkowych modyfikacji. Wraz z wprowadzaniem innowacyjnego języka stylistycznego,...

... Skoda sukcesywnie wyposaża swoje samochody w nowe logo. Po Citigo, Rapidzie i Nowej Octavii przyszedł czas, by odświeżony znak firmowy trafił także do modeli Fabia i Roomster. Przy okazji, delikatnym zmianom poddano również ich wnętrza. Zdobią je teraz nowe kierownice dostępne w wersji 4- lub 3-ramiennej oraz eleganckie i poręczne gałki zmiany biegów.

Odświeżony emblemat Skoda pojawia się w kilku miejscach, zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz pojazdów: na masce, na obręczach kół, z tyłu samochodu, na kierownicy, na silniku oraz na kluczyku. Logo nie zawiera już w sobie nazwy marki Skoda. Została ona teraz przeniesiona na pokrywę bagażnika, gdzie w formie eleganckiego, srebrnego napisu, zdobi tył auta.

Przy okazji powyższych zmian zmodyfikowano także wzory oznaczeń wersji silnikowych oraz serii specjalnych np. GreenLine lub RS.

W porównaniu z poprzednim logo, nowe prezentuje się bardziej nowocześnie. Chromowany, doskonale wyprofilowany znak wyróżnia się na czarnym tle, co sprawia wrażenie świeżości i precyzji. Wzornictwo emblematu, oparte na nowym języku stylistycznym Skoda, podkreśla także styl wszystkich modeli marki.

W efekcie prowadzonej ofensywy modelowej, Producent zamierza zwiększyć swoją światową sprzedaż do 2018 roku do 1,5 mln samochodów rocznie. Nowy design marki, podkreślający nowoczesny i ponadczasowy wygląd modeli, stanowi bardzo ważny krok w przyjętej przez Skodę strategii.

Źródło: Skoda Auto Polska