Hyundai Tucson z seryjnym ESP w sprzedaży

Hyundai Tucson z seryjnym ESP w sprzedaży20.10.2006
W salonach jest już dostępny Hyundai Tucson wyposażony w system ESP z ekonomicznym silnikiem wysokoprężnym o pojemności 2 litrów i mocy 140 KM. Za Tucsona w wersji Premium ESP zapłacimy w promocji 113 900 zł ...

W salonach jest już dostępny Hyundai Tucson wyposażony w system ESP z ekonomicznym silnikiem wysokoprężnym o pojemności 2 litrów i mocy 140 KM. Za Tucsona w wersji Premium ESP zapłacimy w promocji 113 900 zł lub otrzymamy gratisowy pakiet ubezpieczeń, opony zimowe i przenośny system nawigacji.

Hyundai Tucson z seryjnym ESP w sprzedaży 1 Tucson jest oferowany aż w ośmiu wersjach wyposażenia. Specyfikacje Comfort, Style i Premium posiadają 2-litrowy silnik benzynowy lub nowoczesnego diesla CRDi i do wyboru napęd na dwa lub cztery koła. Wersja Premium ESP jest najwyższą z dostępnych i bez promocji kosztuje 118 900 zł. W skład jej wyposażenia wchodzą następujące elementy:
- Napęd na 4 koła
- 6-stopniowa skrzynia biegów
- 6 poduszek powietrznych
- ABS z EBD + tylne hamulce tarczowe
- Systemy TCS i ESP
- Automatyczna klimatyzacja z systemem kontroli powietrza AQS
- Skórzana tapicerka, koło kierownicy i dźwignia zmiany biegów
- Pełna elektryka szyb i lusterek
- Immobilizer, zamek centralny, pilot i autoalarm
- Komputer pokładowy
- Ogrzewanie przednich foteli
- Opony Bridgestone 235/60 R16
- Otwierana szyba w klapie bagażnika
- Relingi dachowe.

Tegoroczna sprzedaż Tucsona w Europie wzrosła o 14% w pierwszym półroczu w stosunku do tego samego okresu roku poprzedzającego. W ubiegłym roku Hyundai sprzedał 100 tysięcy SUV-ów w Europie, dzięki czemu znalazł się na 3. miejscu w rankingu sprzedaży tego segmentu. Od momentu wprowadzenia na rynek w 2005 roku w Polsce sprzedano 367 sztuk modelu Tucson, a jego procentowy udział w ogólnej sprzedaży Hyundaia wciąż się zwiększa dzięki jego rosnącej popularności. W tegorocznym rankingu jakości samochodów IQS ogłoszonym przez J.D. Power Hyundai Tucson zajął 1. miejsce w swojej klasie, dystansując rywali.

Hyundai pracuje również nad rozwojem napędu hybrydowego w modelu Tucson. Przy okazji sponsorowania tegorocznych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej zorganizowano w Europie drogowe testy Tucsona FCEV wyposażonego w ogniwa paliwowe /napęd wodorowy/. To już druga, bardzo zaawansowana w testach generacja tego modelu, coraz bliższa produkcji seryjnej.

Źródło: Hyundai