Hyundai zaprezentuje kolejny poziom Style Set Free podczas IAA 2019

Hyundai zaprezentuje kolejny poziom Style Set Free podczas IAA 201919.08.2019
Hyundai Motor pozwoli spojrzeć w nadchodzącą elektromobilną przyszłość w trakcie Międzynarodowego Salonu Samochodowego we Frankfurcie, który odbędzie się w dniach 10-22 września 2019 roku.

Koreański producent zaprezentuje w pełni elektryczny koncept pokazujący wizję i kierunek designu przyszłych pojazdów elektrycznych marki Hyundai. W trakcie targów odbędzie się otwarta dla publiczności światowa premiera i10 Nowej Generacji oraz prezentacja pierwszego w pełni elektrycznego wyścigowego pojazdu Hyundai Motorsport.

Samochody jutra staną się zindywidualizowanymi miejscami do życia. Na tegorocznych targach IAA Hyundai Motor przedstawi strategię spersonalizowanej obsługi Klientów przyszłych pojazdów elektrycznych, pod hasłem „Style Set Free”. Hyundai przewiduje, że przyszłe samochody zapewnią Klientom większą swobodę w ich konfigurowaniu, w taki sam sposób jak projektują oni swoje domy, aby odzwierciedlić swój styl życia. Firma przewiduje, że wnętrza samochodów będą personalizowane, także po zakupie samochodu.

Hyundai AC3
Hyundai AC3

Hyundai zaprezentował pierwsze kroki „Style Set Free” na początku roku podczas targów CES w Las Vegas oraz w trakcie Milan Design Week. Podczas IAA 2019 marka przedstawi kolejny etap wizji przyszłej mobilności poprzez pokazanie w pełni elektrycznego konceptu, który pokaże wizję ukazującą, w jaki sposób Hyundai widzi przyszłą mobilność.

Poza samochodami koncepcyjnymi Hyundai będzie także gospodarzem serii interaktywnych wystaw, z serii „Style Set Free”. Należą do nich My Space, które pozwala zwiedzającym na interakcję z różnymi materiałami, a także H-Space, która zapewni spersonalizowaną obsługę Klienta w samochodzie.

„Wraz z pojawieniem się w pełni zelektryfikowanego pojazdu koncepcyjnego wcielającego w życie „Style Set Free”, a także pierwszego zelektryfikowanego samochodu wyścigowego jesteśmy dumni, że Hyundai po raz kolejny pokazuje, że wprowadzą mobilność przyszłości, podczas gdy inni tylko o tym mówią. Tymczasem jesteśmy podekscytowani prezentacją i10 Nowej Generacji, który dzięki szerokiemu zakresowi funkcji z zakresu łączności i bezpieczeństwa stanie się kolejnym krokiem do sukcesu marki Hyundai w Europie. – powiedział Andreas-Christoph Hofmann Wiceprezes ds. Marketingu Hyundai Motor Europe.
Hyundai Motorsport

Hyundai zwiastuje zelektryzowaną mobilność przyszłości

Hyundai Motorsport (HMSG) niedawno zwiastował swój pierwszy elektryczny samochód wyścigowy, zaprojektowany i zbudowany w centrali firmy w Alzenau w Niemczech. HMSG zaprezentuje pojazd publiczności podczas pierwszego dnia prasowego IAA 2019. Samochód ten zapowiada nową erę firmy w sportach motorowych.

Nowy ekscytujący model Hyundaia będzie pełnić istotną rolę w zelektryfikowanej przyszłości sportów motorowych. Jednocześnie będzie podkreślał możliwości firmy w zakresie samochodów sportowych oraz aut ekologicznych, a także głęboką pasję do sportów motorowych.

Hyundai i10 Nowej Generacji

Światowa premiera Hyundaia i10 Nowej Generacji odbędzie się podczas targów IAA 2019. Najnowszy członek rodziny „i” w gamie koreańskiego producenta prezentuje nowy dynamiczny wygląd, który przedstawia kontrast między płynnie prowadzonymi powierzchniami, a ostrymi liniami.

Hyundai i10 Nowej Generacji oferuje również nowe funkcje z zakresu połączenia z samochodem, w tym Connected Car i Bluelink®, co czyni go liderem w swojej klasie. i10 Nowej Generacji posiada jeden z najbardziej kompleksowych pakietów z zakresu bezpieczeństwa w segmencie. Ponadto podczas tegorocznego salonu we Frankfurcie zadebiutuje nowa, specjalna wersja modelu i10.

Hyundai Faces

Konferencja prasowa Hyundai Motor podczas IAA 2019 odbędzie się w hali numer 11 o godzinie 9:25 we wtorek 10 września. Dodatkowo firma będzie gospodarzem interaktywnego wydarzenia Hyundai Faces dostępnego dla wybranych mediów w dniach 10 i 11 września.

Każda sesja Hyundai Faces będzie zawierała ekskluzywne dyskusje z członkami kierownictwa Hyundai Motor, którzy zaoferują wyjątkowo cenne informacje bazujące na trzech filarach marki: Progress (Postęp), Performance (Wydajność) i Assurance (Pewność). Wszystkie sesje będą składały się z 15-minutowej prezentacji oraz 15-minutowej sesji pytań i odpowiedzi.