Hyundai wyróżniony

Hyundai wyróżniony30.08.2008
Hyundai Motor Europe zdobył tytuł najlepszego działu flotowego roku - "Fleet Management of the Year", przyznany przez magazyn European CEO. Wyrazy uznania firma otrzymała za szeroką gamę nowych modeli, umocnienie wartości rezydualnej samochodów ...

...oraz zmniejszenie emisji spalin. Nagrodę odebrał Paolo Bossi, główny menadżer europejskiego oddziału floty i remarketingu.

Na sukces Hyundaia w konkursie zorganizowanym przez magazyn European CEO wpłynęło wiele czynników, jednak kluczem do sukcesu była troska o środowisko naturalne. Firmy dokonując wyboru samochodu coraz częściej zwracają uwagę na poziom emisji CO2, co umożliwia zakwalifikowanie do grupy o niższych podatkach.

Samochody, takie jak nowy i10 1.1 U-Diesel, wydzielające jedynie 114g/km CO2 to doskonała propozycja dla floty. Kolejną, będzie wprowadzona w niedługim czasie seria samochodów i-Blue, emitujących jedynie 95g/km CO2. W przeciągu dwóch lat Hyundai zamierza osiągnąć jeszcze lepsze wyniki; emisję CO2 na poziomie 65g/km ma zawdzięczać wykorzystaniu CNG (skompresowanego gazu naturalnego). Jak zaznaczył magazyn European CEO: "na rynkach, gdzie emisja na poziomie 120g/km CO2 jest standardem, wynik 65g/km CO2 będzie ogromnym osiągnięciem"

Magazyn zwraca uwagę na przyciągającą klientów flotowych odświeżoną linię produktów: Hyundai i30 – pierwszy samochód z rodziny "i" oraz i10 – najmniejszy model w ofercie Hyundaia, a wkrótce także i20 – nowy model z segmentu B.

Trzecim elementem wsparcia nowej linii modeli Hyundai, które poddano ocenie była wartość rezydualna. Firma EurotaxGlass prognozuje, że model i10 1.1 w wersji 5 drzwiowej utrzyma 56% swojej wartości po upływie 36 miesięcy i przebiegu wynoszącym 60.000km. Według magazynu CEO: "to tylko jeden procent różnicy w porównaniu z liderem rynku tego segmentu".

Paolo Bossi komentując ten sukces powiedział: Jesteśmy bardzo zadowoleni z tej nagrody, ponieważ pokazuje ona efekty naszego dążenia do dostarczenia operatorom flotowym produktów i usług serwisowych, spełniających ich wymagania. Hyundai staje się obecnie pełnowartościowym konkurentem wysoko pozycjonowanych marek europejskich. Nasza strategia flotowa zapewni nam wzrost udziału na rynku flotowym, dzięki pełnej ofercie samochodów, którym można zaufać. Utrzymywanie wysokiej wartości rezydualnej jest właściwym kierunkiem oraz podstawą naszej działalności dziś i w przyszłości."

Źródło: Hyundai