Ekonomiczne auto sportowe to chyba najlepsze określenie nowego modelu, chociaż Krafcik przyznaje, że nie chodzi w nim głównie o osiągi. „Coupe będzie bardzo wydajny i stylowy. Będzie też znakomitym uzupełnieniem modelu Genesis coupe.”
Pojazd powstanie na płycie podłogowej Hyundaia Accent. Projekt nadwozia nawiązywał będzie do koncepcyjnego Velostera, a pod maską znajdzie się 1.6-litrowy, czterocylindrowy silnik benzynowy. Hyundai Coupe w wersji produkcyjnej zadebiutuje w 2011 roku.
Od czasu wprowadzenia do sprzedaży we wrześniu 2001 roku, Hyundai Coupe zyskał uznanie kierowców o sportowym zacięciu na całym świecie. W wersji sprzedawanej na polskim rynku dostępne były trzy silnik spełniające normy emisji spalin Euro4. Podstawową wersję Hyundaia Coupe napędzał 16-zaworowy silnik 1.6 o mocy 105KM. 2.0-litrowa, 16-zaworowa jednostka oferowała większą moc 143KM. Obydwa silniki współpracowały z 5-biegowymi przekładniami manualnymi. Topową jednostką był 2.7-litrowy silnik V6 o mocy 167KM, sprzężony z 6-biegową przekładnią manualną bądź 4-biegową skrzynią automatyczną.